Skravletråd :)

Hei heeei alle :)
Har alle hatt en fin dag?
Hei:)
Dagen startet bra, men så ble jeg plutselig dårlig:/
Akkurat stått opp nå og håper jeg er bedre:)
Enn der?

Enn der?
Vært alene med barne det meste av dagen og er ganske sliten av det da mellomste har vært i et slitsomt humør, men har også vært en fin dag :)

Enn der?
Uff så kjedelig ! Dagen her starta bra ! Vesla ville ikke ha pupp 2 til Morran, så jeg sov helt til 12 :) super deilig

Enn der?

Uff, bra at du ble bedre da :)
Her har vi shoppa, og nå har jeg nettopp hatt enn kvil :p det trengtes..
Nå skal vi ut og spise middag :)

Uff så kjedelig ! Dagen her starta bra ! Vesla ville ikke ha pupp 2 til Morran, så jeg sov helt til 12 :) super deilig
Hørtes deilig ut å sove lenge:)
Hvor gammel er hun nå?

Ja jeg vet at det vil bli mye stress og mas med denne venninnen på besøk. Og jeg trur faktisk ikke jeg orker det. Her bøtter det ned i dag så blir innekos og så kan vi bake litt tenker jeg :)

Ja det er ganske godt med en planløs helg :D

Har det blitt noe baking på dere:)?

Ja, veldig. Ta ting mer på sparket:)

Uff, bra at du ble bedre da :)
Her har vi shoppa, og nå har jeg nettopp hatt enn kvil :p det trengtes..
Nå skal vi ut og spise middag :)
Kan være greit å slappe av litt etter shopping :)
Hva skal dere ut å spise?

Har det blitt noe baking på dere:)?

Ja, veldig. Ta ting mer på sparket:)

Nei for hun ville sove hos bestemoren sin, så hun fikk karet seg på badet og spist frokost ved kl 13 og så dro hun :P jaja det er vel sånn der er når de blir store hehe

Så jeg har holdt litt på med håndarbeid men nå kjeder jeg meg og lurer på om jeg bare skal prøve å sove snart :P

Hatt en fin dag du da?

Nå kommer dagens store dilemma: skal jeg ligge på sofaen eller skal jeg gå til Narvesen og kjøpe meg noe å drikke. Jeg har så lyst på noe annet enn vann å drikke. Men vet ikke om jeg gidder å gå noen plass haha :P

Nå kommer dagens store dilemma: skal jeg ligge på sofaen eller skal jeg gå til Narvesen og kjøpe meg noe å drikke. Jeg har så lyst på noe annet enn vann å drikke. Men vet ikke om jeg gidder å gå noen plass haha :P
Jeg hadde holdt meg til vann ;) :p

Jeg hadde holdt meg til vann ;) :p

Hehe det jeg og pleier men det er og fordi jeg egentlig ikke liker brus og saft :P men det blir vel sikkert bare vann i dag og for tviler på at jeg gidder å gå noen plass nå haha

Hehe det jeg og pleier men det er og fordi jeg egentlig ikke liker brus og saft :P men det blir vel sikkert bare vann i dag og for tviler på at jeg gidder å gå noen plass nå haha
Har lyst på noe jeg også, men siden formen ikke er helt på topp må jeg holde meg hjemme her også:p
Synes vann er godt jeg da:)

Back
Topp