skjønner skjønnerUnger
Krangling, frokost, krangling, stell på badet, krangling, klær, krangling, skrelle to epler og en gulrot, krangling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skjønner skjønnerUnger
Krangling, frokost, krangling, stell på badet, krangling, klær, krangling, skrelle to epler og en gulrot, krangling![]()
Var det her også ser jeg nå, hedligvis.! Vi skal stå ute og se på fotballEr meldt sol i morgen her![]()
huff ikke nevn det stedetFår vel komme meg på butikken og kjøpe søppelsekker, så jeg får begynt på garasjen. Gruer meg, for der ser det virkelig ikke ut!
FantastiskHerregud jeg døøøør!! Autocorrect tok virkelig knekken på meg i dag. Sjekk denne mellom meg og en kollega. Vis vedlegget 114169

God morgen
Så deilig start på dagen daKos deg masse med frokosten
![]()
trodde jeg skulle stryke med.. Det verste er at jeg kommer helt sikkert til å få høre det av samboeren når han kommer hjem. For samboeren til hun jeg sendte meldinger jobber sammen med mannen minFantastisk
![]()
Nei, men U fikk øye på en ting i lekegrinden som var veldig interessant så fikk lagt han der like etter jeg skrev i sted.
Driver nå å prøver å sluke litt før jeg må ta han opp igjen
Ja det er detStakkars.
Slitsomt med slike dager.
Her er der foreløpig ganske rolig
Da er det greit med bra værVar det her også ser jeg nå, hedligvis.! Vi skal stå ute og se på fotball
Lykke tilFår vel komme meg på butikken og kjøpe søppelsekker, så jeg får begynt på garasjen. Gruer meg, for der ser det virkelig ikke ut!
Fikk akkurat spist før han ville opp på fanget igjenBra det da. Greit når de interesserer seg for andre ting enn pupp innimellom og kanskje![]()
Haha...fantastiskHerregud jeg døøøør!! Autocorrect tok virkelig knekken på meg i dag. Sjekk denne mellom meg og en kollega. Vis vedlegget 114169
Det skal det mye til for at skjerJa det er detog jeg er alene med dem...puuh
Håper det forholder seg rolig hos deg![]()
Fikk akkurat spist før han ville opp på fanget igjen![]()
da skjønner du hvorfor jeg har ledd meg støl i magen nåHaha...fantastisk![]()
Det regner og jeg er alene med barna.Bra du fikk deg noe mat ihvertfall da
Hva er planen resten av dagen da?
3 års trassen er fantastiskDet skal det mye til for at skjer
3 åringen er i trass og veldig glad i U. Lar han ikke være i fred et øyeblikk om jeg ikke passer på
Ingen problemer med å skjønne detda skjønner du hvorfor jeg har ledd meg støl i magen nå![]()