Sa får jeg prøve det en dag![]()
Ja! D må du faktisk! D er såååååå godt! Med frisk salat og hvitløksbaguetter til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa får jeg prøve det en dag![]()
Vi skal ha kylling file fylt med mozarello og grønn pesto![]()
Veldig koselig, men burde flytte han slik at jeg kan få laget meg frokostÅåh...herlig med babykos altså![]()
Ja på tide med litt mat nåVeldig koselig, men burde flytte han slik at jeg kan få laget meg frokost
Det er det.OMG! D hørtes siklegodt ut!!
Egentlig bare generelthva man skal ha til middag
![]()
Hei heiHei på dere jenter.
Hva går praten i i dag?
Oi, det hørtes jo veldig godt ut! Hva har dere til?Vi skal ha kylling file fylt med mozarello og grønn pesto![]()
Da får jeg skrive opp det på planen også.Ja! D må du faktisk! D er såååååå godt! Med frisk salat og hvitløksbaguetter til![]()
Taco hadde vi onsdag, og pulled turky i går. I dag blir det bare no raskt. Skal bort i kveldVi skal ha taco idag. I morgen skal vi på Bondens marked. Håper vi finner noe digg der!
Taco er jo godtegodt! Dessverre er ikke veslegutt noe glad i at mamma spiser detVi skal ha taco idag. I morgen skal vi på Bondens marked. Håper vi finner noe digg der!
Er ikke sikker enda, skal se hva vi har i kjøleskapet.Oi, det hørtes jo veldig godt ut! Hva har dere til?
Veldig bra med oss, og dere?Hei heialt bra med deg og U?
![]()
Veldig spennendeEr ikke sikker enda, skal se hva vi har i kjøleskapet.
Har en del rotgrønnsaker og asparges vi bør spise opp så tror det blir rotgrønnsakgrateng med asparges
Taco hadde vi forrige uke, sådablirdet lenge til neste gangTaco hadde vi onsdag, og pulled turky i går. I dag blir det bare no raskt. Skal bort i kveld![]()
Samme som oss detTaco hadde vi forrige uke, sådablirdet lenge til neste gang
Å, bondensmarked, har aldri vært på den, men har så lyst..Vi skal ha taco idag. I morgen skal vi på Bondens marked. Håper vi finner noe digg der!
Enig! Vi har det nesten annen hver helg viWhat?mousakka er kjempegodt
![]()
Mousakka, det er det lenge siden vi har hatt.Enig! Vi har det nesten annen hver helg vi![]()