Skravletråd :)

Syns det jeg og:) har vært en drøm i mange år, mem har hatt lyst på mer arbeidserfaring først også ble det litt mer skole osv.

Planen er å kombinere utdannelsene mine og erfaringa mi, så interiørarkitektur, møbelsnekring og møbeltapetsering :D
Er ikke så lett å få seg jobb innen noe av det visstnok, og det er vel få som har kompetansen på alt:p
Høres utrolig spennende ut, og jeg tror rette tiden for å gjøre det er nå.
Har fått inntrykk av at fler og fler ønsker seg spesiallagde møbler, eller å få restaurert gamle..

Høres utrolig spennende ut, og jeg tror rette tiden for å gjøre det er nå.
Har fått inntrykk av at fler og fler ønsker seg spesiallagde møbler, eller å få restaurert gamle..

Har jo jobbet som møbeltapetserer et par år nå, og det har ikke blitt mindre å gjør for å si det sånn så jeg tror det er en grei nok tid:)

Hvordan er det egentlig å begynne smått mens man er i permisjon? Vet du det?

Har jo jobbet som møbeltapetserer et par år nå, og det har ikke blitt mindre å gjør for å si det sånn så jeg tror det er en grei nok tid:)

Hvordan er det egentlig å begynne smått mens man er i permisjon? Vet du det?
Det vet jeg ikke, men er vel ingen som hindrer deg i å gjøre ting klart til å starte når permisjonen er ferdig :rolleyes:

Syns det jeg og:) har vært en drøm i mange år, mem har hatt lyst på mer arbeidserfaring først også ble det litt mer skole osv.

Planen er å kombinere utdannelsene mine og erfaringa mi, så interiørarkitektur, møbelsnekring og møbeltapetsering :D
Er ikke så lett å få seg jobb innen noe av det visstnok, og det er vel få som har kompetansen på alt:p

Høres stilig ut! :D kjør på!

Det høres kjempespennende ut! :)

Der trodde jeg det skulle gå.
Han sov tungt på fanget mitt.
La han forsiktig fra meg.
Snudde meg for å gå litt bort, og HYL....

Nå skal han ha enda mer pupp.
Jeg er forvandlet til en ku.
MØØØØØØØØØ!!!!!!!

Haha:P sånn er jeg også, men har ingenting å skylde på:P

Jeg har alltid hvert litt surret men ikke sånn som nå :O det er jo helt grusomt... så siden jeg skal besøke ei venninne i helgen så har jeg nå pakket fordi jeg husket hva jeg skulle ha med meg da :P sist jeg reiste til henne hadde jeg jo ikke bukser, gensere, tannbørste, hårbørste eller noe annet enn undertøy, topper og 3 par sko nedpakket :P

Yay. Nå har jeg fått ryddet litt på badet og kjøkkenet, og satt på en vaskemaskin:D
Kanskje rydde litt til da...hehe

Back
Topp