Skravletråd :)

Er det virkelig mulig, her sitter jeg og skal putte papirene i konvolutten jeg kjøpte for å få sendt brevet jeg skulle sende og så har jeg glemt det viktigste arket hjemme.... jaja jeg har fått kjøpt konvolutt og frimerke da så er snart i mål med å få sendt det brevet....

Ah derfor du styrer sånn ;) trenger ikke ha dårlig samvittighet for det da,noen ganger blir det bare sånnn
Styrer alltid slik, bare at denne gang har jeg en unnskyldning til å gjøre det :P

Er det virkelig mulig, her sitter jeg og skal putte papirene i konvolutten jeg kjøpte for å få sendt brevet jeg skulle sende og så har jeg glemt det viktigste arket hjemme.... jaja jeg har fått kjøpt konvolutt og frimerke da så er snart i mål med å få sendt det brevet....
Har du en postkasse i nærheten av hjemme da?:)

Bare kanskje? :eek:
Må jo få se mesterverket;)
Er noen med at dersom jeg deler den på FB, deler jeg den ikke her siden jeg ikke ønsker å legge tilrette for å bli gjenkjent av tilfeldige personer som er innom og leser i denne tråden.
Hadde ikke hatt noe problemer med å bli gjenkjent av dere jeg prater med, men dette er tross alt et åpent forum..

Er noen med at dersom jeg deler den på FB, deler jeg den ikke her siden jeg ikke ønsker å legge tilrette for å bli gjenkjent av tilfeldige personer som er innom og leser i denne tråden.
Hadde ikke hatt noe problemer med å bli gjenkjent av dere jeg prater med, men dette er tross alt et åpent forum..

Skjønner den ja;)

Hm...får vel kanskje sette igang med noe fornuftig i dag.
Kjente at faktisk hodet mitt trenger en pause fra strikkinga også:p

For seint.. Men ja, kunne vært like greit. Visste ikke at det gikk an da jeg satte opp ferien min :p

Sånn å forstå:)
Her trenger jeg ikke sette meg opp på ferie siden det kun er sjefen og meg:p hehe
Og i år har jeg ikke jobba en eneste dag:o

Sånn å forstå:)
Her trenger jeg ikke sette meg opp på ferie siden det kun er sjefen og meg:p hehe
Og i år har jeg ikke jobba en eneste dag:o

Jøsses :p
Hos meg måtte de når jeg skulle ha ferie allerede i februar :( så måtte liksom bare sette opp noe.. Hehe!

Back
Topp