Jepp, kjempetiltak![]()
Haha jeg kjenner til det der asså! Hadde jeg kunne utsatt senteret til i morra hadde jeg glatt gjort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, kjempetiltak![]()
Skjønner detDe håper jeg også,ellers blir jeg sur.
Du får nok flere innlegg om du skravlerVel om jeg fortsetter å være sykemeldt så kan det hende jeg skulle klart 800 til resten av mnd. Men jeg syntes jeg skravler en del men får aldri flere innlegg syntes jeg haha
Ikke gøy å bli våt og få sminken nedover kinna...Hahah du altså,,regnn er gøy
Ja litt for spennende spør du meg,therese har virkelig kommet raskt opp på listeneDet kan bli veldig spennende det der![]()
MMå bare kle deg etter været da kjæreIkke gøy å bli våt og få sminken nedover kinna...![]()
Hahaha det skjer absolutt aldri at jeg gjør detSkjønner detlitt kjipt å bade naken liksom
![]()
Du får hvile i maiKjedelig i grunn, orker ikke dette kjøret![]()
Haha...jeg ogsåHaha jeg kjenner til det der asså! Hadde jeg kunne utsatt senteret til i morra hadde jeg glatt gjort det![]()
Du får nok flere innlegg om du skravler![]()
Det skal jeg så absolutt, da skjer det så mye.Du får hvile i mai![]()
Ja, hun har jaggu vært effektiv på kort tid?!Ja litt for spennende spør du meg,therese har virkelig kommet raskt opp på listene
Det er klart, ikke like mye tid når manjobber nei.Ja men jeg syntes jeg titt og stativ er innom å skravler jeg damen for all del det er jo begrenset hvor mye jeg får skravlet når man er på jobb og så skal ta seg av hus og barn... så jeg har bedre tid nå
![]()
Ja jeg vet,skremmende effektivJa, hun har jaggu vært effektiv på kort tid?!![]()
Skjønner detlitt kjipt å bade naken liksom
![]()
Får jo ikke kledd på ansiktet daaa...MMå bare kle deg etter været da kjære
Jøss, er du sjenert?!Hahaha det skjer absolutt aldri at jeg gjør det![]()
Hahaha det kan man jgøre på nudiststranda det.Haha jeg syntes jeg ser det for meg. "Ikke noe å se på, jeg fant ikke badedrakten" haha![]()