Noen erikke redd for det da, jeg frykter ett par stykkerDet er en mulighet folk er jo redd for å skravle for mye for å komme for høyt opp på lista så![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen erikke redd for det da, jeg frykter ett par stykkerDet er en mulighet folk er jo redd for å skravle for mye for å komme for høyt opp på lista så![]()
Det tror jeg ogsåMange gjør nok det, men jeg tror ortsatt det kan bli endringer der
Jeg er siviløkonom og har ikke system i økonomien, sånn fysisk daHehe...ja, det har jeg faktisk![]()
Håper den dukker opp daNei tror ikke det heller, må vellete litt mer etter den
Regn = tiltaksløssamme her!!
Men jeg må til regnskapsfører idag![]()
Hehe...bra for meg det![]()
Når det passer best for megNår skal du det da?
Har ikke noe valg jegJeg er siviløkonom og har ikke system i økonomien, sånn fysisk da![]()
Noen erikke redd for det da, jeg frykter ett par stykker![]()
Jeg må bare skravle masse da.. Leeeenge igjenDet tror jeg også
Bare halvveis i måneden!
Nei det har hun aldri vært.Hehe nei ikke alle som er redd for det, og når man ser på Ronja så skal det godt gjøres å ta igjen henne for hu er ikke redd for å skravle for mye haha![]()
Jepp, kjempetiltakTiltak det og?? Haha![]()
De håper jeg også,ellers blir jeg sur.Håper den dukker opp da![]()
2.plassen er ikke sååå langt bakDu som har så mange innlegg, det er ingen som kommer til å ta fra deg 1 plassen haha![]()
Hahah du altså,,regnn er gøyNår det passer best for meg
Og idag passer det dårlig å gå ut i regn...![]()
Et par dager på jobb for meg så er mye gjortHehe nei ikke alle som er redd for det, og når man ser på Ronja så skal det godt gjøres å ta igjen henne for hu er ikke redd for å skravle for mye haha![]()
Ja, du kan ikke hvile så lenge av gangenJeg må bare skravle masse da.. Leeeenge igjen
Nei det har hun aldri vært.
varnoen som pllutselig kom bak der, er bare 800innlegg somskiller 5.plassen og 3.plassen, det er ikke mye
Det kan bli veldig spennende det derNei det har hun aldri vært.
varnoen som pllutselig kom bak der, er bare 800innlegg somskiller 5.plassen og 3.plassen, det er ikke mye
Kjedelig i grunn, orker ikke dette kjøretJa, du kan ikke hvile så lenge av gangen![]()