Haha.. godt vi er flereDa lider vi av samme dysfunksjonalitet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. godt vi er flereDa lider vi av samme dysfunksjonalitet![]()
Har søkt fra desember. Får ta en telefon og høre. Og spørre om noen av dem har bedriftsplasser.Er det fra august du har søkt?
Ring kommunen så får du greie på hvor dere ligger på listen![]()
Ååh...tenk å ha det du![]()
ÅneiVi fikk ikke barnehageplass![]()
Jepp! Jeg er enigEnn å ikke like kjeks. Makan. De må på omvending!
Da blir vi nødt til å fikse og trikse litt med arbeidstiden min. Jeg har heldigvis mulighet til det til en viss grad. Eller så får vi se etter en dagmammaFår håpe dere får en plass dahva gjør dere om dere ikke får plass?
Ja, vi er nok ikke alene hellerHaha.. godt vi er flere![]()
Neida, jeg snakket med kjekskongen og han var ikke enigKanskje det er nettopp det vi har![]()
Nope, bare det eneÅneier det flere opptak??
Da blir vi nødt til å fikse og trikse litt med arbeidstiden min. Jeg har heldigvis mulighet til det til en viss grad. Eller så får vi se etter en dagmamma![]()
Ja, gjør detHar søkt fra desember. Får ta en telefon og høre. Og spørre om noen av dem har bedriftsplasser.
Hehe...gidder ikke bake nå neiDet hadde hvert godt, men jeg gidder ikke bake nåmen jeg er sulten for første gang gå lang tid nå da haha
Hehe...gidder ikke bake nå nei
Snart sengetid![]()
Ja, vi får håpe på detGodt det da! Men får jo satse på at dere får en plass![]()
Å, er du ikke trøtt idag??Her blir det nok en stund før jeg finner senga..
Har jo vært superstille her i kveld...Dere skravler så det synger etter her også ja![]()
Huff...så slitsomtSliter med å få sove om dagen![]()
har det.. kanskje bare meg som ikke har fulgt medHar jo vært superstille her i kveld...![]()