Hor mye åpning har du?Er hjemme igjenmen kommer nok baby i løpet av natten/morgendagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hor mye åpning har du?Er hjemme igjenmen kommer nok baby i løpet av natten/morgendagen
![]()
Masse lykke til.Er hjemme igjenmen kommer nok baby i løpet av natten/morgendagen
![]()
Skulle til å si det samme.
Dersom maskinen begynner å dra på årene, hadde jeg ikke bare tømte det, men lagt alt som skal tas vare på over på en ekstern harddisk og reinstallert hele maskinen.
Ok, da var det jeg som missforstod..Den drar ikke på årene altså
Å vi legger viktige ting på ekstern harddisk.
Ja det har jeg
Jeg reinstallerer en gang i året.Ja enig i den. Like greit å reinstallere uansett. De er jo gamle etter 1 år![]()
Trenger ikke reinnstallere denJa enig i den. Like greit å reinstallere uansett. De er jo gamle etter 1 år![]()
De skal ikke flyttes over, de må slettes. Kun de viktige som lagresKun der? Om de lagres internt på maskinen, så må det jo gå an å flytte de over. Og de finnes vel på mailserver?
Det kommer helt an på hvilke innstillinger man har.Kun der? Om de lagres internt på maskinen, så må det jo gå an å flytte de over. Og de finnes vel på mailserver?
April2015![]()
Ja det var det nok .)Ok, da var det jeg som missforstod..
Jeg reinstallerer en gang i året.
Dessverre begynner maskinen min å bli gammel, håper den holder ut permisjonen.
Regner ikke med jeg får ny mens jeg er i permisjon..
Trenger ikke reinnstallere den![]()
Det kommer helt an på hvilke innstillinger man har.
Er fult mulig å slette fra server når man laster ned selv om det ikke er anbefalt
Jobb PC, ja.Jobb pc?
Skal ikke si jeg har vært flink til det her, men det er vel på tide snart. Er vel snart 2 år gammel
Jobb PC, ja.
Den er vel litt over 3 år nå..
Det gjør det nok, jeg har en ITmann og han kan dette her ,)Får håpe det hjelper når du får tømt den da![]()
Var ikke det jeg mente.Men hvorfor kan man da ikke legge de et annet sted når de er lastet ned til maskinen?
Eldgammel når den er 3 år?Da er den jo eldgammalhehe
Hor mye åpning har du?
Hadde bare 2, men alt har gått veldig fort. Så hun trudde i natt eller i morraMasse lykke til.
Deilig å være hjemme og slappe litt av før det starter ordentlig.
Har du lang vei til sykehuset?