Jeg er i akkurat samme situasjon..Jeg er våken men burde sove, skal opp med frøkna om 5,5 time så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i akkurat samme situasjon..Jeg er våken men burde sove, skal opp med frøkna om 5,5 time så...
Nei, dessverre ikke altsåMen ikke lett å sove bestandig![]()
Nei, dessverre ikke altså![]()
Får ikke sove og jeg er så uroligHva holder deg oppe i natten da?
Får ikke sove og jeg er så uroligDessverre! hva holder deg oppe?
Jeg har blødd litt idag (og jeg er så hysterisk at jeg er helt sikker på at jeg mister)Hva gjør deg urolig da?
Skikkelig dritt dag egentlig så har alt for mye tanker i hodet...
Selvfølgelig er jegNoen som er våkne?
Jeg har blødd litt idag (og jeg er så hysterisk at jeg er helt sikker på at jeg mister)
Masse tanker? Har det skjedd noe spesielt?![]()
Jeg er 13+6 i dag. Jeg tror jo det går bra, men jeg blir så engsteligUffda det er jo ikke noe særlig, får håpe det er en helt uskyldig blødning og at det går bra. Men skjønner du kan slite med å sovne nå da ja.. hvor langt er du på vei?
Det er bare en veldig vanskelig tid nå og så hjalp det ikke så veldig med praten som jeg hadde meg jentungen. Ikke lett å være 8 år og skulle bli storesøster samtidig som hun skulle ønske at meg og faren var sammen. Samtidig som hun er glad i stemoren sin. Og så er det slutt mellom meg og bf til lille i magen så i følge frøkna så har ikke han en pappa... det er jo på en måte riktig men vondt for en 8 åring at lillebroren ikke skal ha en pappa...
Jeg er 13+6 i dag. Jeg tror jo det går bra, men jeg blir så engstelig![]()
Huff, for en utrolig vanskelig og hard situasjon du har. Skjønner absolutt at det er vondt for 8-åringen. Sier hun noe mer enn det?
Ja, jeg har fått meg ultralyd imorgen, så det blir nok braDet skjønner jeg.. krysser fingrene for at det går bra for deg
Vi snakket litt om det og alt hun egentlig ønsker seg er jo en familie men sånn egentlig så trengte det ikke å være faren da. Men hun savnet han jeg var sammen med. Og jeg skjønner jo det, det er vanskelig når det blir slutt og de ikke lenger har kontakt heller... det skal jammen ikke være lett å være mamma...
Ja, jeg har fått meg ultralyd imorgen, så det blir nok bra![]()
Jeg skjønner. Hun ville vel ha en familie og spesielt så savner hun nok han ja. Det er nok veldig vanskelig for henne å forstå.![]()
Ja, jeg vil på ultralyd nå om jeg kunne gjort detSå bra da, greit å få sjekka at alt er bra så du kan få slappet av.
Ja det er ikke så lett, og så gjør det så vondt når alt man vil er at barna skal ha det bra. Jeg skulle gjort hva som helst for henne om det var noe jeg kunne ha styrt. Men så kan man ikke styre alt som skjer...
Ja, jeg vil på ultralyd nå om jeg kunne gjort det![]()
Det tror jeg på. Det er nok helt forferdelig for deg spesielt fordi det er noe du ikke kan gjøre noe med![]()
Ja, det er nok det. Jeg snakket med jordmor og hun sa at det var mest sannsynligvis fordi jeg hadde morkake som lå langt nede. Hun kom opp hit og hørte på hjertet. Alt var fint sa hun. Det var utrolig kjekt at hun kom innom i noen minutter. (Jeg går til privat jordmor og hun stiller opp nesten når som helst)Hehe men trur det er litt vanskelig på denne tiden av døgnet
Ja det er det, og da med alt annet så kjenner jeg at det begynner å bli litt mye nå...
Ja, det er nok det. Jeg snakket med jordmor og hun sa at det var mest sannsynligvis fordi jeg hadde morkake som lå langt nede. Hun kom opp hit og hørte på hjertet. Alt var fint sa hun. Det var utrolig kjekt at hun kom innom i noen minutter. (Jeg går til privat jordmor og hun stiller opp nesten når som helst)
Det skjønner jeg. Har du mulighet til å få litt avlastning? Eller noen å snakke med? Som du kan gråte litt til, tenker jeg. Du har ikke godt av å holde alt inne hvis du føler deg sliten og lei.
Ja, hun er kjempe godSå utrolig snilt gjort av jm da
Jeg skal til legen om en uke, så tenkte å lufte meg litt hos han om jeg ikke ringer før den tid da... har ikke så mange nære lenger, så litt begrenset med folk å prate med...
Ja, hun er kjempe god![]()
Det ville jeg gjort. Det har du nok godt av![]()
Da fortjener du nok den kjeften altsåVeldig greit når man har et godt forhold til jm/legegår bare til lege jeg da, men så har jeg hatt samme lege siden jeg var lita så kjenner han godt. Eneste er at jeg får "kjeft" når han mener jeg ikke tar nok hensyn til kroppen og lytter til signalene den sender hehe