ALN89
Forumet er livet
Bare fordi det er hanMest fordi d er Sheldon!!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare fordi det er hanMest fordi d er Sheldon!!!!![]()
Sikkert en lur ideLurer på om jeg skal prøve 0 strikke den i en del tynnere garn også. Da vil den jo bli mindre i størrelsen, og kan brukes på sommer/høst kanskje![]()
Yes jeg vet, får ikke ryddet bort fra gulvet oppe før jeg har en tilÅ ja, de er kjekke![]()
Skulle hatt flere selvYes jeg vet, får ikke ryddet bort fra gulvet oppe før jeg har en til
må kjøpe du også daSkulle hatt flere selv
En haug på gulvet jeg ikke får ryddet..
Sikkert en lur ide
Skulle ønske jeg også kunne strikke![]()
Vår er julepynt, så den går i januar, men ellers ja, jeg ville tatt det bort når jeg satte ut blomster på trappaDere som har lykter stående utenfor ytterdøren, ryddes debort når våren er her?
Våre er ikke julepyntVår er julepynt, så den går i januar, men ellers ja, jeg ville tatt det bort når jeg satte ut blomster på trappa
Koselig med besøkKengubarnet har besøk av en kompis , jeg og maannen rydder fortsatt.
Må jo detmå kjøpe du også da![]()
Mine har knust i løpet av vinteren, så de går i søpla desverreDere som har lykter stående utenfor ytterdøren, ryddes debort når våren er her?
Å, det har jeg ikke spist på 10 år tror jeg.Her ble det kebab![]()
Sikkert ikke for sent, men jeg fikser det ikkeAldri for sent å lære seg![]()
Mmm...det er snadderHer ble det kebab![]()
Å, det har jeg ikke spist på 10 år tror jeg.
Fikk lyst på det nå![]()
Ja skulle ha en "Stærk" da for har hørt at det skal hjelpe med Stærk mat, men den var ikke noe StærkMmm...det er snadder![]()
Hørtes godt utLurer på om det hadde hvert en fordel å tatt kyllingen opp av frysern før middagen skulle lagesså da ble det kjøttdeig og pasta etter frøknas ønske hehe og for å døyve røykesuget mitt spiser jeg nå melkefrie boller med soyakrem og bær
![]()
I så fall var du på feil stedJa skulle ha en "Stærk" da for har hørt at det skal hjelpe med Stærk mat, men den var ikke noe Stærk![]()
Hørtes godt ut![]()