Skravletråd :)

Jeg er litt for mye hønemor kjenner jeg.
Kom hjem fra butikken, og vognen står uten for inngangsdøren.
Jeg titter oppi, og ser U sover godt.
Mannen er oppe i andre etasje med døren til verandaen som er rett over vognen åpen slik at han kan høre gutten når gutten våkner.

Og nå sitter jeg her og er nervøs siden han ligger ute nede....

Hallo, han ligger ute i en god og varm vogn, får frisk luft og vi vil høre han..

ja det er bra på Gardemoen, Men hadde hvert mye lettere å fly fra flyplassen som er 30 min unna...
Ser den ;) Har selv 5 minutter til Gardermoen og kunne ikke tenkt meg å reise fra Torp eller Rygge hvis jeg ikke var heeeelt nødt.

Ser den ;) Har selv 5 minutter til Gardermoen og kunne ikke tenkt meg å reise fra Torp eller Rygge hvis jeg ikke var heeeelt nødt.
Ja ikke sant :P Vi reiser jo til Island hvert år. Å da må vi til Gardemoen. Så er ganske så godt kjent der nå :P

Samboeren jobber som dørvakt. Så det er litt vanskelig å jobbe hjemmefra ;)
Han kan jo sitte på trappa og vokte inngangsdøra....

Men det er vel lettere for oss som jobber med pc på nett,ja

Han kan jo sitte på trappa og vokte inngangsdøra....

Men det er vel lettere for oss som jobber med pc på nett,ja
Er nok det ja :P Han jobber jo som butikksjef på dagtid. Så det er ikke mye hjemme jobbing uten om når han lager vaktlister osv :P

Ja ikke sant :P Vi reiser jo til Island hvert år. Å da må vi til Gardemoen. Så er ganske så godt kjent der nå :P
Ja, da er dere vel kjent ;)

Reisen blir jo nesten dobbelt så dyr hvis man må ta toget og sånt.

Ja, da er dere vel kjent ;)

Reisen blir jo nesten dobbelt så dyr hvis man må ta toget og sånt.
ja det blir litt dyrere.. Men det verste er reisetiden. Ihvertfall hvis det er buss for tog.. Vi hadde en tur da vi måtte ta
Buss, Gardemoen-Oslo S
Tog, Oslo S - Asker
Buss, Asker - Drammen
Tog, Drammen - Sandefjord

Vesla var 2 år. Vi hadde vogn og 3 kofferter.

Jeg er litt for mye hønemor kjenner jeg.
Kom hjem fra butikken, og vognen står uten for inngangsdøren.
Jeg titter oppi, og ser U sover godt.
Mannen er oppe i andre etasje med døren til verandaen som er rett over vognen åpen slik at han kan høre gutten når gutten våkner.

Og nå sitter jeg her og er nervøs siden han ligger ute nede....

Hallo, han ligger ute i en god og varm vogn, får frisk luft og vi vil høre han..
Er ikke klar for å la henne ligge ute ennå. Alt for langt unna :o

Er så møkklei av at legging skal ta evigheter nå jeg legger ungen. Trodde legginga skulle gå som em drøm ettersom hun var trøtt i 18-tiden, men i stede ligger hun bare å fikler med sengehesten eller dyna eller hånda mi.. Virker som hun endelig sovner nå. Er så misunnelig på de som har sovebabyer og sovebarn..

Er så møkklei av at legging skal ta evigheter nå jeg legger ungen. Trodde legginga skulle gå som em drøm ettersom hun var trøtt i 18-tiden, men i stede ligger hun bare å fikler med sengehesten eller dyna eller hånda mi.. Virker som hun endelig sovner nå. Er så misunnelig på de som har sovebabyer og sovebarn..
Kanskje hun er overtrøtt når hun bli rlagt?

Fast and the furious :D begge har en sterk kjærlighet for biler, Paul walker og vin diesel :D
ååå elsker paul walker, vin diesel og fast and the furious <3 holdt på å begynne å gråte på slutten, og det gjorde jammen meg samboeren også :p haha :p

ååå er i himmelen :D en butikk her som skal legge ned, fikk med meg salget litt sent (det startet igår og det hadde vært 1 1/2 times kø!) men fikk med meg samboeren en tur idag etter han var ferdig på jobb. Alt var -50% åååårh jeg skulle bare hatt mer penger -.- blæ!
Skulle bare innom å se, for jeg regnet jo med at alt var utsolgt og borte :p Men det ble iallefall: ammepute, leketeppe, et strikket teppe, 3 bodyer, 2 laken, 1 sengesett, 2 gode luer i ull siden han kommer i september (håper bare jeg har valgt rett str.er :p), 3pk dr. brown´s flasker siden de er så dyre til vanlig så følte jeg ikke jeg kunne bare vente å se an til han kommer :p og et bad- og romtermometer (en søt blå blomst <3) 1500 kr :D wee :D
Og nå er det snart på tide å finne senga kjenne jeg :p

ja det blir litt dyrere.. Men det verste er reisetiden. Ihvertfall hvis det er buss for tog.. Vi hadde en tur da vi måtte ta
Buss, Gardemoen-Oslo S
Tog, Oslo S - Asker
Buss, Asker - Drammen
Tog, Drammen - Sandefjord

Vesla var 2 år. Vi hadde vogn og 3 kofferter.
Huff! Da er det jo helt håpløst :P Tror jeg hadde gitt opp halvveis ;)

ååå er i himmelen :D en butikk her som skal legge ned, fikk med meg salget litt sent (det startet igår og det hadde vært 1 1/2 times kø!) men fikk med meg samboeren en tur idag etter han var ferdig på jobb. Alt var -50% åååårh jeg skulle bare hatt mer penger -.- blæ!
Skulle bare innom å se, for jeg regnet jo med at alt var utsolgt og borte :p Men det ble iallefall: ammepute, leketeppe, et strikket teppe, 3 bodyer, 2 laken, 1 sengesett, 2 gode luer i ull siden han kommer i september (håper bare jeg har valgt rett str.er :p), 3pk dr. brown´s flasker siden de er så dyre til vanlig så følte jeg ikke jeg kunne bare vente å se an til han kommer :p og et bad- og romtermometer (en søt blå blomst <3) 1500 kr :D wee :D
Og nå er det snart på tide å finne senga kjenne jeg :p
Wow! Det var kupp :D

Back
Topp