Vi har akkurat begynt med cachingEr hekta! Veldig fin måte å komme seg ut på, da.
Hvilket lag holder dere med?
Vi begynte med det etter den tråden din
Tok feil av datoen, var ikke kamp i morgen allikevel
Vi holder med Liverpool og Brann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har akkurat begynt med cachingEr hekta! Veldig fin måte å komme seg ut på, da.
Hvilket lag holder dere med?
Nei, men jeg gidder ikke lage det til bare meg og ungene. Vi er tre stykker her som heller skulle hatt taco, eller i alle fall to, men det blir så mye rester om jeg lager bare til oss, hun spiser lite. Han spiser bra, men jeg spiser ikke sååååååå mye, da blir det testet av lefser og kjøtt.Er det han som er mest glad i taco?
Hm.. Fiskepinner er det lenge siden vi har hatt! Det er jo godt![]()
Det er santVeldig enkelt, noen strikker, jeg lager mat..
En hobby er en hobby
Så heldig du erTrengte vist verken å gå på butikken eller spise pølser, Mannen handlet på vei hjem og lager middag nå, men får ikke vite hva det er før det er ferdig da![]()
Hihi...det blir man bare trøtt av, jaVi sovnet på sofaen! Nå er jeg bare trøttere enn trøttest![]()
Ja, stemmer detVi begynte med det etter den tråden din
Tok feil av datoen, var ikke kamp i morgen allikevel
Vi holder med Liverpool og Brann![]()
Ser denNei, men jeg gidder ikke lage det til bare meg og ungene. Vi er tre stykker her som heller skulle hatt taco, eller i alle fall to, men det blir så mye rester om jeg lager bare til oss, hun spiser lite. Han spiser bra, men jeg spiser ikke sååååååå mye, da blir det testet av lefser og kjøtt.
Ha en fin turJeg har vært å skravla med naboen , nå skal jeg på tur.
VGutta skal på turn![]()
Så søttfikk hjertekarbonader![]()
![]()
Vanligvis noe godt, men idag ble det pølse i brødHva spiser folk til middag på fredager?
Ja, veldig! Men det var litt godt også, daHihi...det blir man bare trøtt av, ja![]()
Er det ikke godt det da? Haha. Ser den at det kanskje ikke var ukens høydepunktVanligvis noe godt, men idag ble det pølse i brød![]()
For en søt mann du harfikk hjertekarbonader![]()
![]()
Ja det var det nokJa, veldig! Men det var litt godt også, da![]()
Ikke glad i detEr det ikke godt det da? Haha. Ser den at det kanskje ikke var ukens høydepunkt![]()
Ja, stemmer detda har dere jo tid til å ta en tur ut!
Liverpool kan jeg skjønne, Brann er jeg litt mer skeptisk tilHaha
Ja, det hadde kanskje vært lurt. Tar du det ingen i morgen da eller?Ja det var det nok![]()
Skulle hatt sovet jeg også siden jeg skal på nattevakt...men klarer som regel ikke på dagtid![]()
HuffdaIkke glad i detblir uvel av pølser
![]()
Sover til utpå dagen i morgen, jaJa, det hadde kanskje vært lurt. Tar du det ingen i morgen da eller?