Skravletråd :)

Hørtes koselig ut:D
God tur!
Åh, det vil jeg og men altfor mye på programmet :(

God tur! :)

Er tilbake nå.
Var deilig ute, men blir fremdeles bare korte turer.
Elsker denne appen Edomondo :)
Gikk riktig nok ikke mer enn 1,6 km, men hadde en høydeforskjell på nesten 50 meter, det er mye bakker her :)

Da har jeg vært i butikken:D
Blir bare kjapp middag idag, pølser.. de to eldste gutta skal være med bestemor på sirkus:D
Skal i butikken etter at mannen kommer hjem tror jeg.
Har tatt noen kyllingelår fra frysen jeg tenker jeg blander litt filedelfia smøreost med krydder og kream freich og tar under skinnet på dem og putter i ovnen, og tar det som ser godt ut i butikken av grønnsaker ved siden av.
Frister litt med en salat med hvit castello, druer og serranoskinke...

Skal i butikken etter at mannen kommer hjem tror jeg.
Har tatt noen kyllingelår fra frysen jeg tenker jeg blander litt filedelfia smøreost med krydder og kream freich og tar under skinnet på dem og putter i ovnen, og tar det som ser godt ut i butikken av grønnsaker ved siden av.
Frister litt med en salat med hvit castello, druer og serranoskinke...
Helligejul, du er rå på mat!!:D
Hvordan kommer du på alt??

Skravla går ser jeg ;)
Hjemme fra trening igjen her og sverigetur for å kjøpe hundemat. La selvfølgelig merke til når jeg kom hjem at det står 8+ år :o
Ellers er den heeelt lik den jeg pleier å ha:confused: er det krise tro? Hm...

Helligejul, du er rå på mat!!:D
Hvordan kommer du på alt??
Jeg har en egen bokhylle på kjøkkenet med bare kokebøker og tar litt inspirasjon fra de forskjellige bøkene, eksperimenterer og finner ut hva som passer sammen, ser litt mat programmer på TV og hører på hva andre gjøre.
Følger sjeldent en oppskrift.

Har blitt en hobby..

Skravla går ser jeg ;)
Hjemme fra trening igjen her og sverigetur for å kjøpe hundemat. La selvfølgelig merke til når jeg kom hjem at det står 8+ år :o
Ellers er den heeelt lik den jeg pleier å ha:confused: er det krise tro? Hm...
Her skravles det, ja:p
Hvor gammel er hunden da?

Jeg har en egen bokhylle på kjøkkenet med bare kokebøker og tar litt inspirasjon fra de forskjellige bøkene, eksperimenterer og finner ut hva som passer sammen, ser litt mat programmer på TV og hører på hva andre gjøre.
Følger sjeldent en oppskrift.

Har blitt en hobby..
Da er du over middels interessert i matlaging du da:D
Liker ikke å lage mat, jeg...

Back
Topp