Ikke verre enn det, da er det ikke så ille.Ja, men er heldigvis bare hver 4.![]()
Vet om flere som jobber 2-4 heger i måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verre enn det, da er det ikke så ille.Ja, men er heldigvis bare hver 4.![]()
Ja veldig deiligah, godt med litt fri nå da![]()
Nei, jeg kan ikke klage på detIkke verre enn det, da er det ikke så ille.
Vet om flere som jobber 2-4 heger i måneden
De var skikkelig kule![]()
Vi er det
Kanskje ikke så overraskende
Det var du som etterlyste oppdatering?Nei, ikke så veldig![]()
Bare for å ha sagt det, jeg kan ønske meg noe, men det er opp til mamma hvorvidt hun strikker det.
Dersom hun ikke ønsker er det greit.
Setter stor pris på det vi får, men forventer ingenting
Legge deg og sove litt?Jeg er så trøtt og groggy
Ja, jeg skal spise en skive og deretter hoppe i seng. Tror kanskje jeg har fått feber.. (Igjen!)Legge deg og sove litt?
Masse god bedringJa, jeg skal spise en skive og deretter hoppe i seng. Tror kanskje jeg har fått feber.. (Igjen!)
Det var du som etterlyste oppdatering?
Den har kommet nå
Jg skulle ligge ute og sole meg og lese bokUff dahvilke planer hadde du?
God bedring til deg.god dag alle sammenhvilke planer har dere for dagen da?
jeg har blitt syk, så sitter her med sykt vondt i halsen, tett nese til tusen (papir over hele bordet yes da) og sløv :/ blir nok lite gjort her idag :/
Tusen takk <3Masse god bedring
Jeg har begynt på et teppe nå! Måtte ha hjelp av mamma til å plukke opp en maskeBra du har en som kan strikke for def daelsker å strikke her og. Mitt tidsfordriv
hihi
God bedring til deg.
Ååh, er så utrolig lettet og fornøyd!
Når jeg ammet og ha tillegg gikk lille opp ca 125 g i uken, og begynte på slutten å flate ut på kurven.
Nå etter jeg sluttet å amme har hun gått opp 220 g på en uke! Er så glad, og endelig var helsesøsteren fornøyd også!![]()
Så bra da!! Hvor gammel er hun?