OkeiJeg bruker to...det holder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiJeg bruker to...det holder![]()
Veldig! Ihvertfall i dag kjenner jegOg så deilig å slippe å lage middag, da![]()
Det går nok fintOkeisatser på at jeg slipper å kjøpe ny igjen da !
Det tror jeg også... Surrehue av ei søster jeg har altsåDet går nok fint![]()
Om ingen er interessert forsvinner den, så er jo ikke verre enn detSå ser vi hva som skjer.
Du kan eventuelt ta et par kjøkkenhåndklær som du slår en dobbelt knute på...Okeihvor mange trenger man ? Har aldri brukt sånt før
Den får seg noen runder stakkars. Er i trommelen for 2 gang, men får vel vente til i morgen og tromle noe mer
Krysser fingrene!Kjenner det veldig i ryggen i dag !
nettopp.. Den er jo ikke i veien for noen uansett hahahahaOm ingen er interessert forsvinner den, så er jo ikke verre enn det
nettopp.. Den er jo ikke i veien for noen uansett hahahaha
jepp. Kan jo fort være at den dabber av litt.. For så å blusse opp igjen runft mnd slutt når det er siste innspurt og de nye premiene kommer utDet er sant. Blir som en hvilken som helst annen tråd![]()
kan ikke du strikke litt for meg også da.Nå har virkelig strikkeånden kommet over meg igjen. Passer egentlig litt dårlig siden man må passe plassen sin her innehaha
Skulle hatt fire armer du da, to på strikketøyet og to på mobilenNå har virkelig strikkeånden kommet over meg igjen. Passer egentlig litt dårlig siden man må passe plassen sin her innehaha
God formiddag jenter.
Nå er påsken nesten over og endelig har jeg en lat dag
Hva bedriver dere dagen med?
Hay day! Det har jeg glemt å spille i påskenGod formiddag![]()
Jeg ligger på sofaen mens jeg hører på radioen og spiller hay day så titter jeg innom her innimellom. Virkelig bare nyter en stille og rolig dag etter jobbehelgkjenner nå at dagen er bare helt nydelig
![]()
Hva skal du i dag da?![]()
u får gjøre som meg, gå en tur så kommer du hjem til nyvasket husUtsatt det i flere dager allerede. Her ser ikke uthoho
Bare å starte en sånn tråd om du vil detNå skjønte jeg ikke hva du mener. Hvilken tråd blir død? SKRAVLETRÅDEN blir da vel ikke død av at man evt har en annen tråd om innlegg og plassering, hvilket vel egentlig er mer aktuelt på slutten av mnd?
Topp100 tråden blir vel "mindre liv i", men den er det jo ØNSKET at vi ikke skal skravle sånn i, så det er sånn det skal være.
En evt slik "skravle om innlegg og plassering"-tråd, er det den som ville være død, fordi ingen snakker om dette? DA trenger vi bare ikke starte den?
Rydde og tømme denSkal du rydde bilen og? Eller er det tømming fra ferietur?![]()
Bare slappe av, og muligens en liten trilletur etterhvertGod formiddag
Jeg ligger på sofaen mens jeg hører på radioen og spiller hay day så titter jeg innom her innimellom. Virkelig bare nyter en stille og rolig dag etter jobbehelgkjenner nå at dagen er bare helt nydelig
Hva skal du i dag da?![]()