Hater egentlig å rydde og vaske, men det må jo gjøresDet er sant
Så brahvordan er humøret til vesla da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hater egentlig å rydde og vaske, men det må jo gjøresDet er sant
Så brahvordan er humøret til vesla da?
Håper hun bare blir frisk nå, hun fikk feber på torsdag, så det er på tide der gir seg.Uff da ,håper hun ikke blir syk
Hunden ja, hun burde vært på tur, men tror ikke jeg skal ta med lillesøster ut i dag heller. Hoster veldig, og altså sånn på grensen til feber i dag også.Tar tid det og. Jeg har nettopp gått tur med hunden etter å ha spist frokost. Tenkte jeg skulle strikke litt før jeg rydder ut av oppvaskmaskinen![]()
Vesla er så langt i godt humør.. Ingen sure miner fra gårsdagens leggekamp.
Hater egentlig å rydde og vaske, men det må jo gjøres
Hunden ja, hun burde vært på tur, men tror ikke jeg skal ta med lillesøster ut i dag heller. Hoster veldig, og altså sånn på grensen til feber i dag også.
en gaveHva syr du nå da?
håper det jeg også.. Orker ikke en til kveld med dette..Det er bra det da
Får håpe det går lettere i kveld
Takk for detTakk![]()
Det hørtes ganske deilig ut det da, må kose deg masse![]()
Det er heldigvis en stund til du starter da![]()
Så bra daVesla er så langt i godt humør.. Ingen sure miner fra gårsdagens leggekamp.
Så brahodet tilbake i form! jeg og symaskinen er venner igjen![]()
ja , bare vanskelig å komme i gang. Får vel gå å tømme bil snart,,,Da er vi tohehe
Men ja, det må gjøres
Huff da. Vært mye syk i det siste har hun ikke?![]()
Burde stōvsuge og tørke støv. Men tiltaaaaaak!Hater egentlig å rydde og vaske, men det må jo gjøres
Å ja, sånn å forstå. Blir sikkert braen gave
håper det jeg også.. Orker ikke en til kveld med dette..
hehe jeg vet, skikkelig tiltak i grunnBurde stōvsuge og tørke støv. Men tiltaaaaaak!
Håper jeg også! krysser fingerene for det.Så bra daf år håpe hun er lettere i kveld.)
Huff da. Vært mye syk i det siste har hun ikke?![]()
Å ja, sånn å forstå. Blir sikkert bra![]()
Så bra
Hva syr du??
Får håpe det snart er over, kjedelig med sykdomJa, det har vart lenge nå. Fikk feber på torsdag. Hostet har vi gjort begge to siden... Februar?
Ja, det er akkurat det det er. Kjedelig og slitsomt.Får håpe det snart er over, kjedelig med sykdom
Aha...blir sikkert braEn liten gave til en av de mange gravide jeg kjenner![]()