skal i middag kl 14:00 så vi får se..Får håpe du får gjort det i morgen i stedet da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal i middag kl 14:00 så vi får se..Får håpe du får gjort det i morgen i stedet da![]()
Hørtes slitsomt uthodet mitt er vel ikke helt tilstedet etter den runden med Vesla i kveld..![]()
Prøver å være det daJoda, vi er optimister ikke sant?!![]()
Ja, da kan det bli verreskal i middag kl 14:00 så vi får se..![]()
Hva skjer ?prøvde å ta frem symaskinen å sy litt.. Men hodet er virkelig ikke på rette plassen i dag.
Måtte bare legge det fra meg.. Får ta de en annen dag...
ikke det jeg vet. Det skjer nå og da.. heldigvis ikke ofte.. Men nå det først skjer så blir det ille..Hørtes slitsomt ut
Noen grunn til at hun styrer så mye?
A gikk i vranglås i kveld.. Nektet å sove.. Hyl, skrik og tverring..Hva skjer ?![]()
får bare ta det som det kommerJa, da kan det bli verre![]()

Den løper ikke fra degprøvde å ta frem symaskinen å sy litt.. Men hodet er virkelig ikke på rette plassen i dag.
Måtte bare legge det fra meg.. Får ta de en annen dag...
Uff da så kjedeligA gikk i vranglås i kveld.. Nektet å sove.. Hyl, skrik og tverring..
Nei hun har bare hvert litt vrang de siste dagene.. LItt sånn teste grenser type og i kveld bare toppet det seg.Uff da så kjedelignoe som plager henne ?
Ja, man er nødt til detfår bare ta det som det kommer![]()
Uff det er slitsomt !Nei hun har bare hvert litt vrang de siste dagene.. LItt sånn teste grenser type og i kveld bare toppet det seg.
mye rart egentlig..Den løper ikke fra deg
Hva har du tenkt til å sy?
Håper du får hvile i natt så hodet føles bedre i morgen
du har nok rett.. håper bare ikke det fortsetter... da blir det ei lang uke...Ja, man er nødt til detGår seg nok til.
Ja du er jo snart i målUff det er slitsomt !her er det også teste grenser ! Trur kroppen tester meg skikkelig
måtte ta 2 paracet for ryggen
![]()
Hvordan går det? Kommer mirakelet snart?Uff det er slitsomt !her er det også teste grenser ! Trur kroppen tester meg skikkelig
måtte ta 2 paracet for ryggen
![]()
Ja eller Mirell kanskje??Kanskje Sara har en??![]()
Ja du er jo snart i målEr vel nå det er tyngst.
Ja det kjennes veldig godt vertfall !Hvordan går det? Kommer mirakelet snart?![]()
Ser den. Tvitvidu har nok rett.. håper bare ikke det fortsetter... da blir det ei lang uke...