Er vel kanskje detTypisk gutter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel kanskje detTypisk gutter![]()
Gjør mitt besteSå snill du er![]()
Hun bare kollapset totalt tilslutt... Så nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet.Huff da. Håper hun roer seg snart så du får slappet av litt♡
Sikkert utslitt, stakkar. Hender han gråter så mye at han sovner av det, her også.sovnet som stein.. Det er det verste!
Det gjør så vondt, så langt inne i hjerterota at det kjennes ut som det skal briste.
Er vel kanskje detMen denne ene gangen kunne han godt hjulpet litt synes jeg
![]()
Han lærer ikke før han får det slengt i trynet, så sånn sett burde du kanskje ikke skrevet han påGjør mitt beste![]()
Lillesøss har jo autisme. Hun er glad i broren sin og har sagt mange ganger at hun håper han gjør noe til konfirmasjonen. Så for hennes del biter jeg tennene sammen og sier sangen er laget sammenHan lærer ikke før han får det slengt i trynet, så sånn sett burde du kanskje ikke skrevet han på![]()
Synes du er snill jeg da som skriver at det er fra beggeHar nok det. Bryr seg bare om seg selv.. Men for søsteren vår sin del skriver jeg at sangen er fra oss begge selv om det er jeg som lager hele
Kjenner føelsen, men mest sannsynlig så husker un ikke det selv imorgen ;sovnet som stein.. Det er det verste!
Det gjør så vondt, så langt inne i hjerterota at det kjennes ut som det skal briste.
Vet det er det som vil gjøre henne lykkelig, og det er det viktigste for megSynes du er snill jeg da som skriver at det er fra begge![]()
Trur nok det er tilfeldig ogsåHar sikkert det for noen![]()
Da skjønner jeg det veldig godtLillesøss har jo autisme. Hun er glad i broren sin og har sagt mange ganger at hun håper han gjør noe til konfirmasjonen. Så for hennes del biter jeg tennene sammen og sier sangen er laget sammen![]()
Er nok det altsåTrur nok det er tilfeldig også![]()
Det skjønner jeg at det er jaVet det er det som vil gjøre henne lykkelig, og det er det viktigste for meg![]()
Det skjønner jeg at det er jaVet det er det som vil gjøre henne lykkelig, og det er det viktigste for meg![]()
Men har sagt til han gjentatte ganger at han burde virkelig ta litt ansvar å bidra han også. Han er bare 1 år yngre enn megDa skjønner jeg det veldig godt![]()
Skulle hatt ris på baken!Men har sagt til han gjentatte ganger at han burde virkelig ta litt ansvar å bidra han også. Han er bare 1 år yngre enn meg
Tar du jobben?Skulle hatt ris på baken!
Helt klart! Gi meg adressen, så ordner jeg detTar du jobben?![]()
Så hyggeligDenne påska har jeg og mannen min kommet fram til at vi skal bli prøvere på barn nr. 2, så må si det har vært en veldig fin påske! Ser fram til å gå gravid igjen. Denne gangen litt klokere enn forrige gang.
Lykke til i pp:=Denne påska har jeg og mannen min kommet fram til at vi skal bli prøvere på barn nr. 2, så må si det har vært en veldig fin påske! Ser fram til å gå gravid igjen. Denne gangen litt klokere enn forrige gang.