jepp... ser ut som magen er infisert av aliensSantAlltid når man får slengt seg på senga og er klar for natta, for eksempel
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp... ser ut som magen er infisert av aliensSantAlltid når man får slengt seg på senga og er klar for natta, for eksempel
![]()
hahaha! Jeg tok KS med vesla.. Så det var ikke før 2 dager senere når jeg reiste meg å så ned at jeg innså at magen var vekk...Det er forresten veldig rart, den kvelden fødselen startet lå jeg på sofaen og kjente på spark, så tenkte jeg det ville bli rart når det bør slutt på det. Ett kvarter senere fikk vannet![]()
Forhåpentligvis er det bare junior inni derjepp... ser ut som magen er infisert av aliens![]()
Haha. Rart med dethahaha! Jeg tok KS med vesla.. Så det var ikke før 2 dager senere når jeg reiste meg å så ned at jeg innså at magen var vekk...Hadde så mye vondt at merket ikke at sparkene var borte
![]()
håper da detForhåpentligvis er det bare junior inni der![]()
Ja, det hadde vært kjedelighåper da dethadde hvert kjipt om det var noe annet
![]()
ja det er detHaha. Rart med det![]()
Mm. Må nyte det mens man kan! Akkurat som jeg tyner ut babytiden med mini nå. Han vokser jo så fort!ja det er dethehehehe kommer til å bli rart når denne magen er vekk også..
![]()
Tiden går fryktelig fortMm. Må nyte det mens man kan! Akkurat som jeg tyner ut babytiden med mini nå. Han vokser jo så fort!
Huff ja. Men alle stadier ved å ha barn er vel fantastiske, så jeg har mange gode år foran megTiden går fryktelig fort
Det har du garantertHuff ja. Men alle stadier ved å ha barn er vel fantastiske, så jeg har mange gode år foran meg![]()
huff ikke si det!!! de vokser alt for fort!!!!Mm. Må nyte det mens man kan! Akkurat som jeg tyner ut babytiden med mini nå. Han vokser jo så fort!
JeppDet har du garantert![]()
Aaaalt for fort!! Snart konfirmasjonhuff ikke si det!!! de vokser alt for fort!!!!
Husk at svar med kun 1 ord regnes som spamJepp![]()
Vesla begynner på skolen høsten 2016.. gruer meg så sinnsykt!Aaaalt for fort!! Snart konfirmasjon![]()
oooohhh.. stemmer det! UNNSKYLDHusk at svar med kun 1 ord regnes som spam![]()
Heheoooohhh.. stemmer det! UNNSKYLD![]()
Min lille baby, han er førsteklassing nå han.Vesla begynner på skolen høsten 2016.. gruer meg så sinnsykt!
ja ikke sant! skumle greierHeheGreit for alle å huske så vi slipper advarsler
![]()