Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeeii, så spennende daja.Men hemmelig.. kan avsløre det til uka
tirsdagkveld
![]()
det skjønner jeg! dere har ventet lenge nok!Satt i gang å spare penger allerede. Jeg kommer nok ikke til å gidde å stå på lange ventelister når jeg endelig kan. Da fyker jeg avgårde til privatklinikk med det samme![]()
Hurra, da er hun på bedringens veiYey, lik temp på begge ungene 36,7 på begge![]()
hehe.. håper det blir bra!Yeeii, så spennende da![]()
Der er jeg helt enigdet skjønner jeg! dere har ventet lenge nok!
woop woop!Yey, lik temp på begge ungene 36,7 på begge![]()
Haha! Da må far fram med haglaFørste mannen sa da han så Vesla var "Stakkars den jæ.... som gjør meg til bestefar..."
Synes synd på hu når guttene begynner å henge etter hu![]()
hehehe kan ikke skjønne detDer er jeg helt enig![]()
Hurra, da er hun på bedringens vei![]()
ja det er helt klart!!!Haha! Da må far fram med haglautrolig hvordan den hardeste mann kan bli myk i det øyeblikket han ser sitt eget barn.
Hahahehehe kan ikke skjønne dethahahaha
Stakkars sjelja det er helt klart!!!Den stakkaren som knuser hjertet hennes..
![]()
ja ikke sant.. blir møtt med hagla i døra...Stakkars sjelBlir ikke lett å være frier der i gården
Veit hvor jeg ikke skal sende guttungen i hvertfall
![]()
:O Det er noe jeg gleder meg veldig til!!HahaIngen babyer i familien og kose med lenger heller. Vi trenger sårt en nå altså
![]()
Men hvorfor vente til tirsdag....hehe.. håper det blir bra!
Absolutt:O Det er noe jeg gleder meg veldig til!!
kose med babyer!!!
Det kan jo virke sånnJepp, håper det er over nå.
Får respekt for svigerfar med det samme, daja ikke sant.. blir møtt med hagla i døra...![]()
kan sende på PM til degMen hvorfor vente til tirsdag....det er jo sååå lenge til!?