ja ikke sant!Ja, det er helt utrolig! Og så sitter man med et smil om munnen resten av kvelden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja ikke sant!Ja, det er helt utrolig! Og så sitter man med et smil om munnen resten av kvelden![]()
Ekte kjærlighetja ikke sant!Det er kjærlighet det!
Familie er alt <3Ja, det er viktig og veldig godt![]()
håper det går fort for deg/dere! Dere fortjener å få en liten spire!Fokus er ned i vekt for å få prøverør. Ellers legger vi jo inn jevnlige aksjer, men kjente jeg trengte en pause av el-testing. Har jo ikke fått en eneste positiv på de over 2 årene vi har prøvd. Sannsynligheten er stor for at jeg ikke har hatt eggløsninger i det hele tatt ifølge gyn.
Her ogsåFamilie er alt <3
Ja det er det. Husker da jeg fikk holde lille jenta mi for første gang.Ekte kjærlighet![]()
Tusen takk søta <3håper det går fort for deg/dere! Dere fortjener å få en liten spire!
Tusen takk søta <3
gleder meg til du kommer til prøverør perioden! blir så koselig å følge deg da!Kos deg med denNå startet jeg nummer 4
Er du svimmel??Hodet går rundt og rundt og rundt.. hahaha..
Dere driver med da jenter?
Haha. Samme herJa det er det. Husker da jeg fikk holde lille jenta mi for første gang.
Bare kikket på mannen min å sa.. "beklager kjære.. Du er ikke lenger nr 1 i livet mitt.!"
han gav meg samme beskjed![]()
Gleder meg jeg ogsågleder meg til du kommer til prøverør perioden! blir så koselig å følge deg da!
Er du svimmel??
Jeg ligger i sofaen...
ja ikke santHaha. Samme herJeg spøker ofte med at jeg er nummer to når far og sønn har sine aller nærmeste samtaler på stellebordet.
Kreativ er brasofaen er fintligger i den jeg også.. har hvert litt kreativ igjen... Men jeg mangler noen biter for at alt skal
falle på plass.. Men det må jeg ta på tirsdag![]()
Gleder meg jeg ogsåUndersøkt en klinikk i Danmark som har bmi grense på 35, mens Norge har 32
![]()
ja.Kreativ er braer det noe spennende?!
Det var kjærlighet ved første blikk derja ikke sant![]()
Første mannen sa da han så Vesla var "Stakkars den jæ.... som gjør meg til bestefar..."Det var kjærlighet ved første blikk der![]()
Satt i gang å spare penger allerede. Jeg kommer nok ikke til å gidde å stå på lange ventelister når jeg endelig kan. Da fyker jeg avgårde til privatklinikk med det sammeohh.
Håper du kan komme deg dit da!