Skravletråd :)

Føler meg sånn akkurat nå

istock_000011476469xsmall.jpg

God natt jenter! !

Ja det er helt utrolig...

Hehe ja jeg konstant tungpustet, tett i nesa og øyne som svir er helt fantastisk :P men det betyr hvertfall at våren er på vei da :D
Samme med samboeren, på toppen av det har han skjev nesevegg :o vurderer å be han legge seg på sofaen i natt... Han bråker så mye :p

Og nei, han hadde ikke tatt medisinen sin i det siste.. Idiot :p ja, våren er absolutt på vei :D

oij.. :) takk :oops:

håper den kan være til hjelp for noen.
Tror jeg absolutt! Syns det er lite informasjon om det på nett. Har søkt det opp en del ganger faktisk, siden jeg har slitt med smerter i starten av svangerskapet.. Var heldigvis ikke det da, men tenker jo på alle andre som faktisk går igjennom det:/

Samme med samboeren, på toppen av det har han skjev nesevegg :o vurderer å be han legge seg på sofaen i natt... Han bråker så mye :p

Og nei, han hadde ikke tatt medisinen sin i det siste.. Idiot :p ja, våren er absolutt på vei :D

Trur kanskje meg og han kan ha de samme problemene for nesa mi har ikke hvert helt den samme etter at den ble brekt 2 ganger på under 1 år :P

Våkner flere ganger om natta av snorkingen min nå, så gleder meg til jeg får medisiner i hus igjen :D

Tror jeg absolutt! Syns det er lite informasjon om det på nett. Har søkt det opp en del ganger faktisk, siden jeg har slitt med smerter i starten av svangerskapet.. Var heldigvis ikke det da, men tenker jo på alle andre som faktisk går igjennom det:/
Ja det er akkurat det. Derfor jeg ville gjøre det.
Googlet meg GAL på tema etter jeg kom hjem fra sykhuset..
Masse "medisinsk" fra leger og gynekologer.. Men ble jo ikke klok på noe av det.

Back
Topp