oij..Leste artikkelen om deg! Syns den var veldig fin![]()
håper den kan være til hjelp for noen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oij..Leste artikkelen om deg! Syns den var veldig fin![]()
I dag hadde vi pulled porkEr så nydelig. Spesielt baconsurret![]()
hehe skjønte den daDet er braaltså ikke kvalmen, men at du ikke sliter så mye med halsbrannen
![]()
Leste artikkelen om deg! Syns den var veldig fin![]()
hvilken artikkel?oij..takk
BV sin om XU.hvilken artikkel?![]()
Samme med samboeren, på toppen av det har han skjev neseveggJa det er helt utrolig...
Hehe ja jeg konstant tungpustet, tett i nesa og øyne som svir er helt fantastiskmen det betyr hvertfall at våren er på vei da
![]()
finner den ikke jeg? :/BV sin om XU.
er der selv, så her blir det også natta snart.
hahaha herlig! god natt!
tror den ligger i gravide seksjonen på Babyverden... skal se om jeg finner den...finner den ikke jeg? :/
Tror jeg absolutt! Syns det er lite informasjon om det på nett. Har søkt det opp en del ganger faktisk, siden jeg har slitt med smerter i starten av svangerskapet.. Var heldigvis ikke det da, men tenker jo på alle andre som faktisk går igjennom det:/oij..takk
takktror den ligger i gravide seksjonen på Babyverden... skal se om jeg finner den...
Vet jo aldri over netthehe skjønte den da![]()
Fant heller ikkefinner den ikke jeg? :/
Samme med samboeren, på toppen av det har han skjev neseveggvurderer å be han legge seg på sofaen i natt... Han bråker så mye
![]()
Og nei, han hadde ikke tatt medisinen sin i det siste.. Idiotja, våren er absolutt på vei
![]()
Ja det er akkurat det. Derfor jeg ville gjøre det.Tror jeg absolutt! Syns det er lite informasjon om det på nett. Har søkt det opp en del ganger faktisk, siden jeg har slitt med smerter i starten av svangerskapet.. Var heldigvis ikke det da, men tenker jo på alle andre som faktisk går igjennom det:/
haha nei det er sikkert og vistVet jo aldri over netthaha
takk <3