Skravletråd :)

som sagt. det er ekkelt og det ev vanskelig å svelge. MEN det er effektivt. Å det var det eneste som hjalp meg.
Noen ganger må man bare velge mellom to onder.
sliter med å ikke brekke meg når jeg svelger de vitamintablettene og omega3 tablettene liksom :p

Dere trenger ikke å skravle så mye mens jeg er på jobb da :P orker ikke å lese gjennom alle de sidene hehe

Hatt en fin dag da damer?

I know, derfor vil jeg ikke anbefale den gugga :p men du kan jo evt prøve om det vedvarer da :)
tror jeg greier å overleve uten, så har jeg ikke kastet opp denne uken og er bare uuutrolig kvalm. men det går fint, skal klare dette :)

Dere trenger ikke å skravle så mye mens jeg er på jobb da :P orker ikke å lese gjennom alle de sidene hehe

Hatt en fin dag da damer?
Hei :)

Her har vi hatt en veldig fin dag, vært mye ute og lekt med jentungen :) gått på tur og :) du da? Greit på jobb?

Hei :)

Her har vi hatt en veldig fin dag, vært mye ute og lekt med jentungen :) gått på tur og :) du da? Greit på jobb?

Hørtes ut som en veldig fin dag :) Joda hatt en grei dag på jobb, kjenner det har hvert tungt i dag men må få ny resept på allergimedisinene så blir det lettere å puste haha Trur ikke jeg har hvert så fin i svangerskapet som akkurat nå, så sånn sett har det hvert veldig bra på jobb :D

Hørtes ut som en veldig fin dag :) Joda hatt en grei dag på jobb, kjenner det har hvert tungt i dag men må få ny resept på allergimedisinene så blir det lettere å puste haha Trur ikke jeg har hvert så fin i svangerskapet som akkurat nå, så sånn sett har det hvert veldig bra på jobb :D
Så bra :) utrolig hvor mange plager man skal få når man gror en liten baby inni seg.. Bah :p

Allergi, ja :/ nå skjønte jeg plutselig hvorfor samboeren er så tett :p må spørre om han har husker å ta allergimedisinene sine i det siste :p

Så bra :) utrolig hvor mange plager man skal få når man gror en liten baby inni seg.. Bah :p

Allergi, ja :/ nå skjønte jeg plutselig hvorfor samboeren er så tett :p må spørre om han har husker å ta allergimedisinene sine i det siste :p

Ja det er helt utrolig...

Hehe ja jeg konstant tungpustet, tett i nesa og øyne som svir er helt fantastisk :P men det betyr hvertfall at våren er på vei da :D

Back
Topp