ALN89
Forumet er livet
Stor sjanse for at du kommer til å brekke deg av den gitthuff spørs om jeg ikke brekker meg av det da :/ men får prøve om det ikke gir seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor sjanse for at du kommer til å brekke deg av den gitthuff spørs om jeg ikke brekker meg av det da :/ men får prøve om det ikke gir seg
ditto!!!Ja, herregud som jeg ler av og til
Har jo blitt glad i mange av dere![]()
Kos deg masse!!! drikk litt vin for meg også da!!!!Nei.. nå er det quiz og vin
Ha en fantastisk kveld videre jenter![]()
sliter med å ikke brekke meg når jeg svelger de vitamintablettene og omega3 tablettene liksomsom sagt. det er ekkelt og det ev vanskelig å svelge. MEN det er effektivt. Å det var det eneste som hjalp meg.
Noen ganger må man bare velge mellom to onder.
huff ja jeg tenker meg det, sliter med de daglige vitamin tablettene for at de ikke skal komme i retur :/Stor sjanse for at du kommer til å brekke deg av den gitt![]()
I know, derfor vil jeg ikke anbefale den guggahuff ja jeg tenker meg det, sliter med de daglige vitamin tablettene for at de ikke skal komme i retur :/
jaja.. Sånn er det dessverre..sliter med å ikke brekke meg når jeg svelger de vitamintablettene og omega3 tablettene liksom![]()
tror jeg greier å overleve uten, så har jeg ikke kastet opp denne uken og er bare uuutrolig kvalm. men det går fint, skal klare detteI know, derfor vil jeg ikke anbefale den guggamen du kan jo evt prøve om det vedvarer da
![]()
huff ja, snart halvveis i svangerskapet dajaja.. Sånn er det dessverre..Som sagt 2 onder.
Det beste er å prøve å finne årsaken til halsbrannen og så forebyggetror jeg greier å overleve uten, så har jeg ikke kastet opp denne uken og er bare uuutrolig kvalm. men det går fint, skal klare dette![]()
HeiDere trenger ikke å skravle så mye mens jeg er på jobb daorker ikke å lese gjennom alle de sidene hehe
Hatt en fin dag da damer?
ja ikke santhuff ja, snart halvveis i svangerskapet daså det forsvinner jo uansett i september
![]()
sliter ikke så mye med halsbrann altså, kun med den heftige kvalmenDet beste er å prøve å finne årsaken til halsbrannen og så forebygge![]()
Hei
Her har vi hatt en veldig fin dag, vært mye ute og lekt med jentungengått på tur og
du da? Greit på jobb?
Det er brasliter ikke så mye med halsbrann altså, kun med den heftige kvalmen
jepp! Premien i enden er verdt det!trøster meg med detblir verdt det etter hvert
![]()
Så braHørtes ut som en veldig fin dagJoda hatt en grei dag på jobb, kjenner det har hvert tungt i dag men må få ny resept på allergimedisinene så blir det lettere å puste haha Trur ikke jeg har hvert så fin i svangerskapet som akkurat nå, så sånn sett har det hvert veldig bra på jobb
![]()
Så brautrolig hvor mange plager man skal få når man gror en liten baby inni seg.. Bah
![]()
Allergi, ja :/ nå skjønte jeg plutselig hvorfor samboeren er så tettmå spørre om han har husker å ta allergimedisinene sine i det siste
![]()