Skravletråd :)

haha hatet alltid når folk sa det når vi var yngre, men ja jeg er enig nå :p hahaha huff :p

Mye VAR IKKE bedre før, definitivt, Men en del ting var det.
Vi var mer sosiale, irl. Vi stakk innom på besøk.

Mulig hun heller vil ha joghurt ja, men vi har det også. Vaniljejoghurt.

Men tror jeg skal gå og se om den duken er en av to plasser jeg tror den kan være, og se om det lar seg gjøre å få til. Storebror har bet om at vi baker pizzaboller til fryseren sånn at jeg kan ha det i matboksen hans av og til, nemlig. Det hadde vi i vinter, og så gikk det tomt, og jeg har glemt det ut, til han så en i klassen hadder det før påske og lurte på om vi kunne bake det i påska. Så jeg har kjøpt inn
jeg vet bare det pleier å falle i smak hos tantejenta når hun er syk, hvis hun er varm så er jo yoghurten frisk og kald :)

det er jo supert å lage til i påsken da :) og sikkert kjempestas å få med i matboksen :D

Menne.... da går jeg på jakt etter voksduk jeg, og så må jeg ryddet et bord, sette en deig, steke kjøttdeig, lage boller og... vil, snakkes om en times tid eller noe sånn....

Mye VAR IKKE bedre før, definitivt, Men en del ting var det.
Vi var mer sosiale, irl. Vi stakk innom på besøk.
ja er nettopp det, nå er vi jo skikkelig usosiale i forhold. men jeg prøver nå å endre på det litt for vår del nå da :) så har faktisk blitt en del middager og besøk det siste året :)

Menne.... da går jeg på jakt etter voksduk jeg, og så må jeg ryddet et bord, sette en deig, steke kjøttdeig, lage boller og... vil, snakkes om en times tid eller noe sånn....
Kos deg med alt du skal gjøre:D
Vi er her om en time også vi:p

God dag:D
Helt grei påske nå som jeg er på bedringens vei:p
Du da?
Veldig bra.
Litt slitsom selvfølgelig med en helt liten en, men veldig praktisk at påsken kom når mannen var ferdig med sine 14 dager slik at han kunne være hjemme lenger :)

Me slår på stortromma i dag og skal ha pizza til middag :P Er berre gubben og meg, da gidd me ikkje å styre med noko :P

Har du hest?!:D så gøy!
Nei ååå har du hest! Så kos :)
Heldig du er som ikke har stått opp :) Her startet dagen litt for tidlig for min smak. Er trøtt!
Syvsover :P

Frokosten er ferdig her. Ungene er igang med å lage spionkort til lillesøster, han laget seg i går, også går de med solbriller. De så en episode i går hvor Dora var spion, nemlig.

Jepp. Syvsover :p

Nå har vi dusjet alle tre. Mini liker det :p
Hesten blir litt senere da jeg leker meg på ebay og epla.no og handler til dåp:)

Back
Topp