ja helt utrolig, og jeg trodde det bare var meg som la merke til det. men tydeligvis tenker han på det sammeHihi...rart hvordan dette endrer fokuset våresoppdager ting man aldri hadde trodd man skulle tenke over engang..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja helt utrolig, og jeg trodde det bare var meg som la merke til det. men tydeligvis tenker han på det sammeHihi...rart hvordan dette endrer fokuset våresoppdager ting man aldri hadde trodd man skulle tenke over engang..
haha hatet alltid når folk sa det når vi var yngre, men ja jeg er enig nåhahaha huff
![]()
jeg vet bare det pleier å falle i smak hos tantejenta når hun er syk, hvis hun er varm så er jo yoghurten frisk og kaldMulig hun heller vil ha joghurt ja, men vi har det også. Vaniljejoghurt.
Men tror jeg skal gå og se om den duken er en av to plasser jeg tror den kan være, og se om det lar seg gjøre å få til. Storebror har bet om at vi baker pizzaboller til fryseren sånn at jeg kan ha det i matboksen hans av og til, nemlig. Det hadde vi i vinter, og så gikk det tomt, og jeg har glemt det ut, til han så en i klassen hadder det før påske og lurte på om vi kunne bake det i påska. Så jeg har kjøpt inn
God dagGod "morgen" jenter.
Hatt en fin påske hittil?
Jepp, har merket meg det gittOg ut fra hva hvilke nett-sider du er innom kommer det brått opp masse reklame på babyting når man er på sider med tilpasset reklame![]()
ja er nettopp det, nå er vi jo skikkelig usosiale i forhold. men jeg prøver nå å endre på det litt for vår del nå daMye VAR IKKE bedre før, definitivt, Men en del ting var det.
Vi var mer sosiale, irl. Vi stakk innom på besøk.
Jeg kan fint si det, for jeg begynner å bli gammelhaha hatet alltid når folk sa det når vi var yngre, men ja jeg er enig nåhahaha huff
![]()
Han er nok mer gravidfokusert enn han trorja helt utrolig, og jeg trodde det bare var meg som la merke til det. men tydeligvis tenker han på det samme![]()
haha jeg tar meg i å si det til søskenbarna mine hele tiden osvJeg kan fint si det, for jeg begynner å bli gammelhoho!
Hatet når folk sa det selv!
Kos deg med alt du skal gjøreMenne.... da går jeg på jakt etter voksduk jeg, og så må jeg ryddet et bord, sette en deig, steke kjøttdeig, lage boller og... vil, snakkes om en times tid eller noe sånn....
Veldig bra.God dag
Helt grei påske nå som jeg er på bedringens vei
Du da?
Du er jo bare ungjentahaha jeg tar meg i å si det til søskenbarna mine hele tiden osvhelt forferdelig, føler meg ikke så gammel heller. 24år liksom
![]()
i går var det pølse og stappe her hjemme.. Så lammelår er innafor i dagÅåh...det hørtes nydelig ut
Jeg skal vel ha et ostesmørbrød, jeghaha!
Skal først ha lammelår på søndag.i går var det pølse og stappe her hjemme.. Så lammelår er innafor i dag![]()
deilig med svin indefilet også da!Skal først ha lammelår på søndag.
Svin indrefile i dag![]()
Har du hest?!så gøy!
Nei ååå har du hest! Så kos
Heldig du er som ikke har stått oppHer startet dagen litt for tidlig for min smak. Er trøtt!
Syvsover![]()
Frokosten er ferdig her. Ungene er igang med å lage spionkort til lillesøster, han laget seg i går, også går de med solbriller. De så en episode i går hvor Dora var spion, nemlig.
Flink du erVis vedlegget 110543 Ikke sydd sammen bakerst ennu da, må gjøre ferdig nummer 2 først![]()