TakkVelkommen inn hit
Jeg har ikke så mange planer...fortsatt litt syk så tar det med rolitt rydding her hjemme bare..
Du da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVelkommen inn hit
Jeg har ikke så mange planer...fortsatt litt syk så tar det med rolitt rydding her hjemme bare..
Du da??
Lammelår middag hos pappa og bonus mammaGod morgen skravlehøne
Dagens planer??
God formiddag alle sammenførste gang jeg er innom her, men ser det er en del kjente fra andre tråder
Hvilke planer har dere for dagen?
![]()
jepphahaha ja, det er en del av de samme navnene som går igjen ser jeg![]()

pizzaboller hørtes digg ut! send noen over, her er ikke matlysten til stede, så jeg har ikke spist frokost enda :/Lunsj snart, tenker jeg. Matlysten er laber, man kan lage pizzaboller til lunsj, ja? Bare at det er litt tiltak å lage da, siden hele poenget er at vi ikke har i fryseren? Varme ostesmørbrød, bortsett fra at minst en av de to ikke spiser det heller.
haha, greit med forskjellige temaer å snakke om rundt om da iallefalljeppDet er bare noen få "endringer"
Men de er like gale og ville som resten
![]()
haha, greit med forskjellige temaer å snakke om rundt om da iallefall![]()
![]()
skal man ikke? det går så fort i topp100 trådene, så det har jeg ikke fått med meg :/Men nå skal vi jo ikke skravle i topp100-trådene har Tamara bedt om, så da har jeg ikke så MANGE steder å¨skravle.
Jeg tilhører ikke fellest 2015, som er en aktiv skraveltråd. Jeg orker ikke delta i felles 2016 enda, som er en liiiite aktiv skravletråd. Jeg skravler litt i FS-skravla, men det er ikke så mye, så mest her....
Så koselig å få besøk daTakktror vi får besøk av onkelen min og datteren idag, har vært en stund siden sist så det blir kjekt
kjenner litt på den sykdommen selv altså, var sykt varm igår men det har heldigvis gitt seg. så nå er jeg bare slakk -.-
Ååh...det hørtes nydelig utLammelår middag hos pappa og bonus mammaGleder meg!
pizzaboller hørtes digg ut! send noen over, her er ikke matlysten til stede, så jeg har ikke spist frokost enda :/
er jo litt koselig å lage også da, om man liker å bake osvog ikke er skrubbsulten
![]()
Tror ikke alle har fått med seg at vi ikke skal skravle derMen nå skal vi jo ikke skravle i topp100-trådene har Tamara bedt om, så da har jeg ikke så MANGE steder å¨skravle.
Jeg tilhører ikke fellest 2015, som er en aktiv skraveltråd. Jeg orker ikke delta i felles 2016 enda, som er en liiiite aktiv skravletråd. Jeg skravler litt i FS-skravla, men det er ikke så mye, så mest her....
ja utrolig kjedelig å være syk uansett :/ håper formen din også kommer segSå koselig å få besøk da
Håper formen holder seg fin...sååå kjedelig å være syk i påsken![]()
skal man ikke? det går så fort i topp100 trådene, så det har jeg ikke fått med meg :/
Hva er FS-skravla?Jeg tilhører 2015, så er en del der også
men så er jeg ikke så utrolig skravlete hele tiden, blir mest når jeg er hjemme alene
er samboeren hjemme så er det jo kjekkest å være med ham liksom
hehe
![]()
Tror ikke alle har fått med seg at vi ikke skal skravle derinnleggene drøsser inn
![]()
akkuratt som å skulle bade i kaldt vann, trekk pusten og hopp i detDa vi hadde voksduk på spisebordet var det en no-brainer. Nå må jeg først FINNE voksduken, RYDDE AV bordet som er FULLT av greier, og VASKE voksduken når den er lagt på, ellers er det en nobrainer videre da.
Jeg SKAL jo uansett rydde av spisebordet og BYTTE duk til en ren som jeg har liggende klar, så det er sånnsett to fluer i en smekk om jeg gjør det, bare litt mye tiltak.
Jepp, bordet, som i bakeplassen er mye mer tiltak enn selve bakinga, det er bare å lage en pizzadeig, gjerne med litt grovmel i, kjevle den ut på bordet, derav da altså helt heller voksduk enn skitten stoffduk, smøre utover pizzasaus og strø på kjøttdeig jeg må steke og ost som allerede er raspet faktisk, og sette i ovnen, som jeg slår på når jeg begynner å kjevle, så står de der et kvarters tid, så er de ferdige.
Plan: Lete frem duken før jeg spørr om ungene har lyst på pizzaboller, siden jeg reelt sett ikke ANER hvor den er...
På den lyse side, vi skal jo egentlig bake vanlige boller også, så får vi først frem den duken har vi jo sjangsen. Dog kanskje ikke med feberjente, vi får se.
Takk for detja utrolig kjedelig å være syk uansett :/ håper formen din også kommer seg
veldig gla i besøk, og spesielt av dem dahar så nært forhold til dem, så blir rart å gå "lenge" uten å snakke skikkelig. snapchat osv er ikke det samme
haha
men det skjønner jeg jo i grunnen veldig godt daTamara ba om det i dag, både av hensyn til nye brukere som skal kunne se i disse trådene hva topp 100 er, og dessuten leser de som gir premier disse topptrådene for å se om vi liker premiene, så heller skrave om premier enn... vel, is, karse og ferieturer.
FS er Før svangerskapet, som altså er der jeg er, jeg er prøver.
akkuratt som å skulle bade i kaldt vann, trekk pusten og hopp i deteneste som funker
![]()
voksduk ja, det må jeg nok skaffe meg ogsåselv om jeg ikke er sånn super redd for spisebordet, men det er vell lettere å vaske av osv?
hehe dette klarer du med glans!