Altså, er fult mulig jeg husker feil, men mener bare på å huske det fra småskolen...Er kanskje det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, er fult mulig jeg husker feil, men mener bare på å huske det fra småskolen...Er kanskje det![]()
Da ble de nok fornøyd tenker jegDe fant dem med litt hjelp, da
Så bra du fant detJeg har til og med klart, sent men godt, å komme på hvor jeg hadde gjemt påskepynten, alt det jeg har fått i egget mitt oppigjennom årene. Litt påskestemning i huset.
Ekke veldig mye kyst der neiAltså, er fult mulig jeg husker feil, men mener bare på å huske det fra småskolen...
God dagGod morgen jenterher er det fint påskevær ! Så her pakker vi straks og reiser på hytta
![]()
Da husker du feilEr ikke Telemark det eneste fylket i Norge uten kystlinje (eller husker jeg helt feil).
Vil tro det er på fjellet![]()
Joda, er masseEkke veldig mye kyst der nei![]()
Geografi. JajaEr ikke Telemark det eneste fylket i Norge uten kystlinje (eller husker jeg helt feil).
Vil tro det er på fjellet![]()
Vet ikke om noen av de stedeneJoda, er masse![]()
Brevik, Langesund, Stathelle, Kragerø![]()
Geografi er jo kjempe gøyGeografi. Jajaer det så viktig da?
hoho
Tenker ikke sā langt jeg![]()
Bø vet jeg og om! Magasuget! Woop!Vet ikke om noen av de stedeneBø sommarland Haha
Da husker jeg feil, ja...Da husker du feil
Telemark har mye kystlinje![]()
Haha...er ikke du fra Vestfold da??Vet ikke om noen av de stedeneBø sommarland Haha
Elsker geografi !Geografi er jo kjempe gøy![]()
Har vært der flere ganger, men den har jeg aldri prøvdBø vet jeg og om! Magasuget! Woop!
Den er morroBø vet jeg og om! Magasuget! Woop!
Det kiler i magenHar vært der flere ganger, men den har jeg aldri prøvd![]()
Da blir det neste gangHar vært der flere ganger, men den har jeg aldri prøvd![]()