HahaDet var hun som nevnte dethahahahah
Litt påskekarsk i menskopp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaDet var hun som nevnte dethahahahah
Fysj da, LadyenHva med å dyrke karse i en ubrukt menskopp???nasty!!
Håper du får en super nattDa lukker jeg øynene for i kveld! God natt og sov godt folkens![]()
Haha...velkommen hit liksomHahaha, kjeder meg i kveld, og klikket meg inn på denne tråden for første gang ever, og ble møtt av denne![]()
Er det hun som gjør det???![]()
Akkurat det var det ikke jeg som nevnte gittDet var hun som nevnte dethahahahah
Fikk meg en god latter og noen mindre gode bilder på netthinna iallfallHaha...velkommen hit liksom![]()
ikke veldig ladylike må jeg si! hahahahaHæ??spør Ladyen vår
![]()
Velkommen til galskapenFikk meg en god latter og noen mindre gode bilder på netthinna iallfall![]()
Var du som fikk meg til å snakka om karse og menskopp..Akkurat det var det ikke jeg som nevnte gitt![]()
Helt sikker Ronja?Akkurat det var det ikke jeg som nevnte gitt![]()
Og det ble kjapt hakket mer hysterisk når karse i menskopp plutselig ble karsk i menskoppHahaJeg griner av latter her nå altså
Litt påskekarsk i menskopp?
Haha...det vil jeg troFikk meg en god latter og noen mindre gode bilder på netthinna iallfall![]()
Det blir litt av en hyttefestOg det ble kjapt hakket mer hysterisk når karse i menskopp plutselig ble karsk i menskoppSer for meg påskefesten når karsken går rundt bordet
![]()
hahahaOg det ble kjapt hakket mer hysterisk når karse i menskopp plutselig ble karsk i menskoppSer for meg påskefesten når karsken går rundt bordet
![]()
Ja det var det joVar du som fikk meg til å snakka om karse og menskopp..hahaahaha
Så nasty er jeg jo ikke?!?Helt sikker Ronja?![]()
Hele BV er invitertDet blir litt av en hyttefest![]()
![]()