Skravletråd :)

Ikke så høy...igår kveld hadde han 38,8:) Har virket fin idag, men målte til 38,2 nå i kveld..
Han løper, leker, hyler og ler:p
Renner litt snørr da...så regner med det er grunnen:)

Godt han leker og er fornøyd da.
Mhm, sikkert.
Håpe han snart er back i barnehagen og helt feberfri:D

Ahh, ikke alltid kult med buss nei...
Fikk du handlet noe?:D
Aha, da håper jeg hun kommer seg skikkelig.

Jeg fikk handlet noen påskekyllinger så nå kan frøkna pynte te påske når hu kommer jeg :) og noen kluter til den lille.

Hun er veldig fin nå, hun har hvert veldig syk i nesten 1 år pga div ting og nå er hu mye bedre enn det hun har hvert det siste året :)

Jeg fikk handlet noen påskekyllinger så nå kan frøkna pynte te påske når hu kommer jeg :) og noen kluter til den lille.

Hun er veldig fin nå, hun har hvert veldig syk i nesten 1 år pga div ting og nå er hu mye bedre enn det hun har hvert det siste året :)
Åh, så flott. Da blir hun nok glad:D

Godt å høre. Håpe det holder seg sånn:)

Her er jeg sliten etter vakt kjenner jeg, men kjekt på jobb da. Hadde opplæring med en i dag.

Godt han leker og er fornøyd da.
Mhm, sikkert.
Håpe han snart er back i barnehagen og helt feberfri:D
Ja, håper han snart er klar for barnehage igjen:) mannen kan ikke være hjemme med han denne uka, så det blir mange dager borte fra jobben for meg...:rolleyes:

Ja, håper han snart er klar for barnehage igjen:) mannen kan ikke være hjemme med han denne uka, så det blir mange dager borte fra jobben for meg...:rolleyes:

Det får vi satse på:)
Ja, det blir det jo da...
Savner du jobben?:P

Åh, så flott. Da blir hun nok glad:D

Godt å høre. Håpe det holder seg sånn:)

Her er jeg sliten etter vakt kjenner jeg, men kjekt på jobb da. Hadde opplæring med en i dag.

Satser på det :)

Så bra du har hatt en fin vakt :) Her er jeg fortsatt sliten etter helgens vakter kjenner jeg men jobb i morra...

Satser på det :)

Så bra du har hatt en fin vakt :) Her er jeg fortsatt sliten etter helgens vakter kjenner jeg men jobb i morra...
Det vil jeg tro. Blir jo fortere sliten nå kan jeg tenkte meg.
Tidlig elr senvakt da?
Nå er neste vakt torsdag her.

Det vil jeg tro. Blir jo fortere sliten nå kan jeg tenkte meg.
Tidlig elr senvakt da?
Nå er neste vakt torsdag her.

Ja jeg blir det, er helt skutt nå og men får jo ikke sove da :P Men ellers har jeg flere ganger i det siste lagt meg mellom 19 og 22 for jeg er sliten :P

Jeg skal på dagvakt og håper det kommer flere vakter for det er den eneste vakten denne uka...

Det er jo litt greit da :) Jobber bare 2 dager denne uka du da?

Back
Topp