Skravletråd :)

70 kvadrats leilighet, kjøkken og gang er storprosjekt, resten er (ifl mannen ) småtterier... Får nå se på det :/ :)
Hehe, blir spennande å sjå om det endar opp som småtterier då :p
Du får ha masse lykke til i alle fall :D

Nei er vel ikke noe å grue seg til men det er obligatorisk og jeg har ikke noe valg. For jeg syntes det er veldig bortkastet og ser ikke poenget i det :p
Hehe ja det må liksom taes om man vil eller ikke :p
Kvifor må du ha møte egentlig? Om det er lov å spør... Sidan det er obligatorisk tenkte eg...

Nei jeg fikk først ikke sove og så har jeg sovet dårlig etter det :p Men men sånn er det vel bare hehe

Å det er så deilig å sovne på sofaen :D

Hva er dagens plan hos dere da?
Æsj, kjedelig. Trøtt nå da? Mulighet for hvile senere da?m

Vi skal på svømming, storhandel og matene endene:DDer da?

Æsj, kjedelig. Trøtt nå da? Mulighet for hvile senere da?m

Vi skal på svømming, storhandel og matene endene:DDer da?

Ja har det etter møte som jeg er på vei til nå, må bare sitte på bussen og gulpe litt på vei til jobb hehe

Jeg skal gjøre husarbeid etter møte og så har jeg ingen planer. Frøkna skal en tur til farmoren rett etter skolen for å feire en bursdag så hu kommer ikke hjem før i kveld :)

Dere får kose dere med svømming og mate endene i dag da :)

Ja har det etter møte som jeg er på vei til nå, må bare sitte på bussen og gulpe litt på vei til jobb hehe

Jeg skal gjøre husarbeid etter møte og så har jeg ingen planer. Frøkna skal en tur til farmoren rett etter skolen for å feire en bursdag så hu kommer ikke hjem før i kveld :)

Dere får kose dere med svømming og mate endene i dag da :)
Huff, kjedelig med gulping. Blir litt husarbeid her og, men er nå alltid litt hver dag. Første maskin med klær står på her. Blir 2 maskiner til tenker jeg.

Takk:D Det skal vi:D

Huff, kjedelig med gulping. Blir litt husarbeid her og, men er nå alltid litt hver dag. Første maskin med klær står på her. Blir 2 maskiner til tenker jeg.

Takk:D Det skal vi:D

Her tar jeg alt de dagene jeg ikke jobber så blir det bare det jeg virkelig må de dagene jeg jobber...

Flink du er som er i gang allerede da :)

Jeg kan vist ikke starte så tidlig jeg for hu under meg står ikke opp før 9.30 haha men det er helt greit for jeg klarer å vente med klesvasken til etter det :)
Jada, det er jo greit nok:)
Heldig hun som sover så lenge:P

Back
Topp