MGP i kveldnoen andre som ser på ?
![]()
Jeg ser på!!! ELSKER Grand Prix!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MGP i kveldnoen andre som ser på ?
![]()
Nei det styrer jeg unnaMGP i kveldnoen andre som ser på ?
![]()
Ble det bibliotekstur på dere?
Skal på ettermiddagsvakt...
Nyter sola vi også!
Ha en flott dag![]()
Vi stikker snart bort i parken for lek og moro. Mulig vi stikker innom biblioteket og låner med noen bøker også siden det ligger ved parken.
Det ble en koselig dagnå har jeg funnet sengen! Er ikke vant til å ut lengre
![]()
Så braDet ble en koselig dagnå har jeg funnet sengen! Er ikke vant til å ut lengre
![]()
Nei det blir bare værre og værreMGP. Er det bra i år eller?
EnigNei det blir bare værre og værre![]()
De var grusomme de som Vant !Enig![]()
Jepp, hadde håpet på han ErlendDe var grusomme de som Vant !
Var blå himmel og sol her og i dag. HææææærligHva er planene for denne lørdagen? Her er det blå himmel og solskal prøve å være ute noen timer i dag!
Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett deg nåVar blå himmel og sol her og i dag. Hææææærlig![]()
God morgenGod morgenskjønner ikke at man ikke skal få sove?? Det er strålende vær i dag også
![]()
kjempe vær er det. Vi ska li bursdag i dag vi da. Så det blir vel verandakos der med utsikt over fjorden.God morgenskjønner ikke at man ikke skal få sove?? Det er strålende vær i dag også
![]()
Kos derekjempe vær er det. Vi ska li bursdag i dag vi da. Så det blir vel verandakos der med utsikt over fjorden.
Akkurat nå sitter vi inne å slapper av litt. Vesla maler bursdagsbilde til tante.
Du tar fra meg plassen snart.Hva?!hvorfor det??