Skulle ønske jeg hadde mulighet til å legge meg, jegSkulle legge meg jeg, men har visst lakenskrekk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg hadde mulighet til å legge meg, jegSkulle legge meg jeg, men har visst lakenskrekk.
Nei, er det gøy??Flere som ser senkveld?![]()
Litt iallefallNei, er det gøy??![]()
Nei det er faktisk kjempekjedelig. Men jeg finner ikke fjernkontrollen....Nei, er det gøy??![]()
Haha ja det hadde hun vel helt sikkert vært.Det skulle tatt seg ut
Tipper Tamara hadde vært kjapt ute med pekefingeren sin![]()
Du må jobbe du å så skal du hit etterpå vet duSkulle ønske jeg hadde mulighet til å legge meg, jeg![]()
Ja, de er sååå søteLitt iallefallSyns nå harald og thomas er skjønn
![]()
Haha...den er kjipNei det er faktisk kjempekjedelig. Men jeg finner ikke fjernkontrollen....
Ja, han er min favorittJa, de er sååå søte
Ihvertfall Harald![]()
Oi, var det i kveld jeg skulle til deg???Du må jobbe du å så skal du hit etterpå vet du
Haha...den er kjip
Godt du har forumet daaa...![]()
Jo men siden du måtte tigge så fikk jeg litt vondt av deg så du er ansatt igjenOi, var det i kveld jeg skulle til deg???
Fikk ikke jeg sparken??
Sjekket under sofaputene??Vurderer nesten å vekke ungene å spørre hvor f*** de har gjemt den kontrollen...
Ååh...for et herlig menneske du er!!Jo men siden du måtte tigge så fikk jeg litt vondt av deg så du er ansatt igjen
*stemmeløs*
God bedring til stemmenSamma her![]()
Sjekket under sofaputene??
Eller i kjøleskapet??
Eller under sofaen eller på do![]()
hehe hater å ikke finne fjernkontrollen.. lette som en GAL i stad etter vårFor å være helt ærlig så gidde jeg ikke reise meg opp helt enda..