Hva kjøpte duGod kveld.
Dro hjemmefra 10 og var hjemme 20.. Fikk handlet litt på ikea og Riviera da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva kjøpte duGod kveld.
Dro hjemmefra 10 og var hjemme 20.. Fikk handlet litt på ikea og Riviera da![]()
Det gjør visst detDet går i program om hus altså![]()
Åhhh, så kjekt da. Snill du erPå selve tirsdagen neste uke når han har bursdag får han gavekort på 2 naprapatbehandlinger. Nå lørdag skal vi feire. Overrasker han med dagstur til Molde for å dra på moldebadet der de har både boblebad og velværebasseng, også middag på Egon![]()
Prøver hvertfallÅhhh, så kjekt da. Snill du er![]()
Åh, nå hylgrein jeg når jeg så grey's anatomy. En gutt som skulle til å dø så mora sa farvel til ham og rett før han døde så fant de nye organer til ham.
Snakk om trillende tårer!
Ikke jeg, men Hope91 har![]()
Gråter nesten ALLTID på greys fy søren så bra serie![]()
Sett siste sesong/episoder ??![]()
Tuuusen takkRandom quote her!
Lykke til i morgen![]()
Det har jegHar dere hatt en fin dag jenter ?![]()
Tuuusen takkSøt du er som husker det <3
Håper virkelig detHusker vell dethåper du får noen svar i morgen nå! Og hjelpen dere trenger
![]()
For mye som vanlig, saueskinn* 3, blomster, lys, lykter, blomstervase, blomsterpotteHva kjøpte du?
Masse lykke tilHåper virkelig det![]()
Ja veldig finDet har jegDu da?
Tusen takkMasse lykke til![]()
Oh, masseFor mye som vanlig, saueskinn* 3, blomster, lys, lykter, blomstervase, blomsterpotte
Kunne tenkt meg halve riviera butikken i grunn. Myyye fint derOh, masseNice da!!