Skravletråd :)

Jeg har bare fisk, grønnsaker, krydder og evt en smørklatt oppi med fisken. Frøkna liker smør på og jeg vil ha rømme til, vi bruker nesten ikke saus til middagen og aldri til fisk :)

Skrev vits bare saus der, men mente like mye marinade krydder egentlig:P Av og til går det litt fort. Her har vi saus innimellom,men da som regel kun meg for gubben liker dt ikke. Så alltid ved siden av uansett. Unga spiser begge deler.

Skrev vits bare saus der, men mente like mye marinade krydder egentlig:P Av og til går det litt fort. Her har vi saus innimellom,men da som regel kun meg for gubben liker dt ikke. Så alltid ved siden av uansett. Unga spiser begge deler.

Fort gjort hehe her ble det mye mindre saus til maten etter at jeg begynte å være mye ei venninne for de er ikke vant til saus til maten. Men kommer jo selvfølgelig ann på hva det er da :P spiser ikke kjøttkaker uten saus liksom hehe

Kun 2 dager med kylling:O:O?:P
Fløtegratinerte poteter er jo så godt. Sjelden det blir her da mannen ikke liker det, men passer på når han er vekke da;)
Ellers viste jeg ikke det med dagen på lørdag, så takk for info:P
Jeg veeet! Mannen er dritlei av kylling og siden han har bursdag neste uke må jeg jo være litt snill :p

Hva gjør dere i kveld da? :)

Det bør du da ;) Hva gave skal han få da:D?
På selve tirsdagen neste uke når han har bursdag får han gavekort på 2 naprapatbehandlinger. Nå lørdag skal vi feire. Overrasker han med dagstur til Molde for å dra på moldebadet der de har både boblebad og velværebasseng, også middag på Egon :D

Back
Topp