Okei, skjønner. spennde da.Alt i porsgrunn?
![]()
Ja det er det, hadde det bare hvert meg og frøkna kunne jeg flytta men med en liten på toppen så blir ikke det aktuelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, skjønner. spennde da.Alt i porsgrunn?
![]()
Det forstår jeg godtJa det er det, hadde det bare hvert meg og frøkna kunne jeg flytta men med en liten på toppen så blir ikke det aktuelt![]()
Overhode ikkemen men..går seg til
![]()
Det forstår jeg godt![]()
Mhm,håper formen er enda bedre i morgenHaha ja det gjør som regel det![]()
Så bra du endelig fikk søkt. Håper virkelig du kommer inn daMen for all del det er jo helst vernepleier jeg kunne tenkt meg det, har tenkt på det lenge men i fjor manglet jeg noen papirer jeg måtte sende inn. Så satse på at jeg får alt inn i tide denne gangen![]()
Så bra du endelig fikk søkt. Håper virkelig du kommer inn da![]()
Mhm,håper formen er enda bedre i morgen![]()
Det er det lengste studie du har søkt på elr? Ellers er det andre over 1år?Ja det håper jeg og
Får håpe du er helt fin i morgen da![]()
Det er det lengste studie du har søkt på elr? Ellers er det andre over 1år?
Jeg har søkt flere lengre studier og, som bla annet sykepleie, barnevernspedagog og så var det vel vernepleier og sykepleier deltid...
Hihi....huff daIkke ha spist noe på 1,5 dag og så kaste i seg en løvstektallerken var virkelig ikke så smart:S
Sitter på jobb på flyplassen, jegHva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett![]()
Hele magen vrengte seg, kastet opp litt og ser gravid og fødeklar ut endaHihi....huff da
Krampe i magen??
På Torp ?Sitter på jobb på flyplassen, jeg![]()
Så gøySofa og gossip girl![]()
Hva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett![]()
Fysj daHele magen vrengte seg, kastet opp litt og ser gravid og fødeklar ut enda![]()