Helt sykt med gratis varerSyns det var kjedelig, men mulig det ikke var de gøyeste folka med i dagMen det de sparer er jo genialt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sykt med gratis varerSyns det var kjedelig, men mulig det ikke var de gøyeste folka med i dagMen det de sparer er jo genialt
![]()
Mhm, det hadde vært noeHelt sykt med gratis varer![]()
Neeeida. Kveldskos det derMhm, det hadde vært noemen ser ut som litt av et arbeid med de kupongene da
![]()
Neeeida. Kveldskos det der![]()
HahaHaha, joa. Nok å gjøre på da iallefall![]()
Gutt på 18år nå. Stakkar romkameraten. stappafullt på rommet![]()
Haha, sant detHahaNår zombieakopalyksen kommer er nok han en fin romkamerat å ha
![]()
Neeeida. Kveldskos det der![]()
Skjønner jeg godt du blir![]()
Her er jeg syk og liggere rett ut på sofaen. ser på rik på rabatt på tlc nå![]()
jeg blir litt flau av noen av de jeg ds, det handler jo ikke om å kjøpe det man trenger, baare om å få masse gratis.Fascinerende program det og, helt sinnsykt hva de klarer å spare og få gratis :0 syntes vi kunne hatt et kupong system i Norge og![]()
Hihi..fullt forståeligÅÅh sitter ser på fødeprogrammer og blir sååå uttålmodig !!!!
jeg blir litt flau av noen av de jeg ds, det handler jo ikke om å kjøpe det man trenger, baare om å få masse gratis.
Fascinerende program det og, helt sinnsykt hva de klarer å spare og få gratis :0 syntes vi kunne hatt et kupong system i Norge og![]()
Ikke ha spist noe på 1,5 dag og så kaste i seg en løvstektallerken var virkelig ikke så smart:S
Akkurat nå surfer jeg i senga mi ved siden av minsten. Og nynner daHva gjør dere i kveld jenter ? Her innvilger jeg tv og Internett![]()
Og så gleder jeg meg veldig til å se "the biggiest loser" i kveld. Skal bare henge opp litt tøy og sette på en ny vaskAkkurat nå surfer jeg i senga mi ved siden av minsten. Og nynner da![]()
Så koseligAkkurat nå surfer jeg i senga mi ved siden av minsten. Og nynner da![]()
Gled deg!! Akkurat nå samsover vi ikke, men han ligger i sengen ved siden av oss. Jeg er ikke klar for at han skal på eget rom.Så koseliggleder meg til jeg har prinsessa ved siden av meg
![]()
Ja jeg gleder meg veldigGled deg!! Akkurat nå samsover vi ikke, men han ligger i sengen ved siden av oss. Jeg er ikke klar for at han skal på eget rom.
Eller, hører jeg ett knyst om natta, så tar jeg han fort i vår seng![]()