Nei da tror jeg det klikker for meg![]()
Krysser fingrene for at du får noen svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da tror jeg det klikker for meg![]()
Ikke sant?For en fin dato å ha termin på.)
Flink da! Herlig med alt som er gjortDeilig med litt slappe søndagerfikk støvsugd og rydda her tilslutt, hihi
![]()
Det har jeg og, men fins ikke sjokkis i hus!Æ fikk lyst på sjokolade.. Av en eller annen merkelig grunn..![]()
Oj, blir spennene å se når den kommer daIkke sant?Kommer babyen 20. mars blir det på bursdagen min
![]()
Jeg har sjokkis i hus, skal jeg sende overDet har jeg og, men fins ikke sjokkis i hus!Kanskje like greit
![]()
Var deilig igårÅåh savner rødvinHørtes deilig ut
![]()
Yeeii, det er jo ikke lenge igjen16. mars, så kun 8 dager igjen![]()
Flott helg og klar som ett egg for ny ukeHar dere hatt en fin helg? Og er det klar for nok en ny uke?
Har hatt en superfin helg herHar dere hatt en fin helg? Og er det klar for nok en ny uke?
Takk for detKrysser fingrene for at du får noen svar!
Hva skjer i kveld ?![]()
Etter tre dager med bursdagsfeiring, er beina på bordet og magen stappet! Det blir hardt med trening i morgen.Hva skjer i kveld ?![]()
Ja takk, hvilken sort kan du tilby?Jeg har sjokkis i hus, skal jeg sende over
Takk for det! Måtte neste uke gå fort!Yeeii, det er jo ikke lenge igjen
Lykke til med siste innspurt!
Tror vi bare har vanlig melkesjokolade, er kengubarnet sin...Ja takk, hvilken sort kan du tilby?![]()
Heldig du.. Vi var en stund siden i Sverige og æ har en svær pakke med Toblerone.. Å d sees i ræva..Det har jeg og, men fins ikke sjokkis i hus!Kanskje like greit
![]()

Å, men da kan jeg jo ikke få denTror vi bare har vanlig melkesjokolade, er kengubarnet sin...