Yes sånn er det , dessverre ikke alle som er sånn da. Synd for barnaJa det kan funke i kort tid når ungen sover men så er det bare å brette opp armene og fortsette der man slapp..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes sånn er det , dessverre ikke alle som er sånn da. Synd for barnaJa det kan funke i kort tid når ungen sover men så er det bare å brette opp armene og fortsette der man slapp..
Det skjønner jeg, men du år gjøre det beste utav detMhm... savner jobben min![]()
Har vart lenger enn her da hvertfall, forskjell på de barna ja.
Yes sånn er det , dessverre ikke alle som er sånn da. Synd for barna
Ser den. har måttet vasket og støvsuge mye siden hundene røyter som noen galninger da, men i kveld flytter de til et nytt hjemOg da blir det ikke like lett lenger, hvis man ikke rydder ofte og hver kveld![]()
Det er det helt klart, skjønner ikke meg på sånne folk jeg.Nei og det er trist..
Nei da er hun og jeg like på det områdetJa det er det, men er vel alle disse årene med sykdom som har satt spor hos henne. Og så kan hun ikke fordra å bli kald da![]()
Det er det helt klart, skjønner ikke meg på sånne folk jeg.
Nei da er hun og jeg like på det området![]()
Å ja, de finnes det velsig mange av. Synd det ikke finnes såntIkke jeg heller, men jeg vet at det desverre er alt for mange som i det minste burde ha fått veiledning og hjelp til hvordan det er å ha barn..
Å ja, de finnes det velsig mange av. Synd det ikke finnes sånt
Synes det er så trist jeg, stakkars barn som må vokse opp når ting ikke er på stellJa det er det, og så er det synd at det ikke blir tatt skikkelig tak i. Som noen jeg kjenner hvor flere naboer sendte bekymringsmelding og det gjorde vel hs og. Så gjorde de ingen ting, og det til tross for at de helt klart hadde hatt behov for noe veiledning...
Synes det er så trist jeg, stakkars barn som må vokse opp når ting ikke er på stell
Godt å høre det har blitt bedre hvertall. Man blir veldig hjelpeløse ja.Ja det er grusomt, men man blir så hjelpeløs når man ikke kan gjøre noe. Nå har det heldigvis blitt mye bedre i den familien da. Og det er ikke det at de ikke er gode foreldre, men de hadde hatt behov for veiledning innen barn, ernæring og hygiene.
Har vært her av og på siden 2009, og det er første gang jeg engasjerer meg selv også:æJeg er jo ny i dette gametselv om jeg har vært her siden 2010, så har jeg aldri engasjert meg noe særlig om alle disse konkurransene. Men nå derimot, nå kjemper jeg
![]()
Så trist. Har dere hatt dem lenge?Ser den. har måttet vasket og støvsuge mye siden hundene røyter som noen galninger da, men i kveld flytter de til et nytt hjemHar utviklet noe helt sinnsykt til allergi siste året. Begynte rolig med tett nese og kløing i øynene, så begynte jeg å få utslett og øynene hovnet opp, og nå 3 siste månedene har jeg fått flere skikkelig allergianfall der halsen snører seg helt sammen og jeg sliter med å puste. Prøvd forskjellige medisiner, men det blir bare verre
Så har ikke noe annet valg enn å gi dem til et nytt hjem
![]()
Godt å høre vi er flereHar vært her av og på siden 2009, og det er første gang jeg engasjerer meg selv også:æ
Er hjemme i permisjon, men kan liksom ikke sitte på mobilen hele tiden. Så detter ut av skravletrådeneGodt å høre vi er flere![]()
Juhu har over 500 innlegg denne mnd, det skulle jeg ikke ha før søndag var planen. Har visst skravlet litt likevel da.