Skravletråd :)

Det er veldig slitsomt, her har det heldigvis blitt bedre de siste 2 åra. Men før var frøkna syk halvparten av tia, og da var jeg veldig glad for at mamma er ufør og stilte opp. Jeg hadde jo ikke hatt nok dager selv med de 20 fordi jeg er alene + noen ekstra pga kronisk sykdom..
Det var dædens for å være ærlig, spesielt siden vi var ut og inn av timer hos spesialiser, barneleger, fastleger+++ Trodde jeg skulle bli gal, heldigvis stilte pappaen hans opp, men sykedager hadde han ikke egentlgi for jeg hadde alle 20, men han fikk lov å ta noe hjemmekontor.
Å så kom han på ettermiddagen så jeg fikk luftet meg litt da. Jeg hadde jo null familie i nærheten.

Helt sant, dessuten er han snart 9 år, da giddr ikke jeg krangle om de klærne. Han lærer vel han også engang.

Ja ser det med hu mi og, hu er 8 men livredd for å fryse hu da :P jeg hadde daua om jeg skulle hatt ulltrøye med lang arm, ulljakke og vinterjakke. Men hu får nå bare gå med det :P så hu plutselig komme med en tynn tights og skulle ha bare den på seg haha

Hehe :p Bare pass deg :p jeg har vært våken lenge i dag :p (men du lå jo nesten 90 innlegg forann meg da, så tror du skal være trygg resten av tiden) :) Du e god!
Nja skeptisk, du har vel tatt meg igjen tenker jeg. Men er ikke så nøye, jeg skal jo bare nå 1500 jeg.

Nja skeptisk, du har vel tatt meg igjen tenker jeg. Men er ikke så nøye, jeg skal jo bare nå 1500 jeg.
Er du ikke litt klar for å slå meg? :P er du ikke sånn konkurranse menneske? :P

Ja ser det med hu mi og, hu er 8 men livredd for å fryse hu da :p jeg hadde daua om jeg skulle hatt ulltrøye med lang arm, ulljakke og vinterjakke. Men hu får nå bare gå med det :p så hu plutselig komme med en tynn tights og skulle ha bare den på seg haha
Hehe, jeg fryser j halvt forderva selv så¨jeg har putta på kengbarnet for mye før. I dag vlle han faktisk ha på ull da, det skjer aldri. Tror læreren hadde sagt hva som var lurt og ikke ;)

Det var dædens for å være ærlig, spesielt siden vi var ut og inn av timer hos spesialiser, barneleger, fastleger+++ Trodde jeg skulle bli gal, heldigvis stilte pappaen hans opp, men sykedager hadde han ikke egentlgi for jeg hadde alle 20, men han fikk lov å ta noe hjemmekontor.
Å så kom han på ettermiddagen så jeg fikk luftet meg litt da. Jeg hadde jo null familie i nærheten.

Det er grusomt, jeg har jo alltid hvert alene bortsett fra i fjor når jeg hadde kjæreste. Og det verste med å være alene og ha syke barn må være det å ikke komme seg ut av døra for å lufte hue....

Men godt han stilte opp så du fikk litt hjelp da. Det er utrolig slitsomt å holde på sånn over lang tid.

Hehe, jeg fryser j halvt forderva selv så¨jeg har putta på kengbarnet for mye før. I dag vlle han faktisk ha på ull da, det skjer aldri. Tror læreren hadde sagt hva som var lurt og ikke ;)

Ja det kan jo hende hehe

Her lever hu jo i ull, og kan finne på å ta på ullundertøy midt på sommeren om hu syntes været er litt dårlig haha

Det er grusomt, jeg har jo alltid hvert alene bortsett fra i fjor når jeg hadde kjæreste. Og det verste med å være alene og ha syke barn må være det å ikke komme seg ut av døra for å lufte hue....

Men godt han stilte opp så du fikk litt hjelp da. Det er utrolig slitsomt å holde på sånn over lang tid.
Ja , jeg er veldgi glad han stilte opp :) Jeg var bare alene i 10 mnd men dt var jo de mnd han var mest syk også.
Men man har jo ikke noe valg, må jo bare klare det.

Nei jeg har sluttet å være det tror jeg. Var jo det med engang her inne, men nå orker jeg ikke.
Jeg er jo ny i dette gamet :P selv om jeg har vært her siden 2010, så har jeg aldri engasjert meg noe særlig om alle disse konkurransene. Men nå derimot, nå kjemper jeg :P

Ja , jeg er veldgi glad han stilte opp :) Jeg var bare alene i 10 mnd men dt var jo de mnd han var mest syk også.
Men man har jo ikke noe valg, må jo bare klare det.

Ja ikke sant..
Ja det må man, man kan liksom ikke bare sette seg ned og si "nei nå gidder jeg ikke mer" hehe

Får se hvor lenge det varer med deg da, er gøy i starten;)
Så lenge jeg er sykemeldt, så tenker jeg at det er greit å henge her. Dagen går mye fortere :D

Back
Topp