Skravletråd :)

Oida! Sover så lett jeg at jeg våkner av at naboen lukker ytterdøren om morningen! Blæææ...

Det må være grusomt å sove så lett. Jeg våkner hver torsdag ved kl 6 da, for da er søppelbilen på utsiden. Så burde jo bare stå opp da så er jeg ferdig med det :P

Oj du skal være glad du ikke bor med meg du, her sover jeg og frøkna gjennom 6 alarmer. Og vekkerklokka har jeg droppa for den hørte jeg ikke (sånn gammeldags med "hammer"). Vi er håpløse når det kommer til å våkne haha

Ja, da hadde jeg nok blitt gal! :p For meg er d nok at alarmen vibrerer uten lyd så våkner jeg :o ;)

Det må være grusomt å sove så lett. Jeg våkner hver torsdag ved kl 6 da, for da er søppelbilen på utsiden. Så burde jo bare stå opp da så er jeg ferdig med det :P
Den er her onsdager mellom 7 og 8. Og da våkner jeg når den begynner å rygge, før den i det hele tatt har begynt med søppeltømming... Bipbipbipbip....

Ååhhh...så fint:D
Håper ikke du klarer å ha det så ryddig hele tiden?!:p
Ikke hele tiden, men prøver å ha det ganske ryddig. Har ikke noen små som roter enda jeg vet du :P

Den er her onsdager mellom 7 og 8. Og da våkner jeg når den begynner å rygge, før den i det hele tatt har begynt med søppeltømming... Bipbipbipbip....

Jeg hører at de er hos naboen og så kommer til oss hehe ikke det at det plager meg for jeg snur meg bare rundt om jeg ikke gidder å stå opp :P

Akkurat som min kjære! Han sover gjennom alt! Snur bare ryggen til og sover videre :p

Jeg syntes det er litt morsomt at jeg våkner av søppelbilen i det hele tatt for jeg sover jo gjennom alt mulig annet. Det er vist er mareritt å vekke meg, for det skal så mye til :P

Viktig at dere får noe å le av, ja:p

Ingen planer ennå;) vet ikke når vi skal ta ferie engang:p

De var råkule:D

Haha;) Ja. Jeg kan legge ut grimasebilde for å joine deg:P haha

Nei, ok. Er nå en stund til enda og kan jo ta ting på sparket og. Småturer er jo heller ikke dumt.

Ja, må si jeg savner neglene mine assa:P

Nei jeg skjønner deg godt! Jeg ligger stort sett å vrir meg hver kveld for jeg er ikke trøtt nok :p bortsett fra på mandag for da la jeg meg med frøkna og var helt skutt når jeg stod opp for jeg var like trøtt haha

Jeg jeg vurderer det, må bare orke å reise meg fra sofaen først :p
Mhm og det er så slitsomt. Så blir man liggende å tenke på alt og ingenting. Ikke noe særlig.
Fikk du sove i natt til slutt? Og ble det noe mat;)?

Må ha en fin dag:D

Mhm og det er så slitsomt. Så blir man liggende å tenke på alt og ingenting. Ikke noe særlig.
Fikk du sove i natt til slutt? Og ble det noe mat;)?

Må ha en fin dag:D

Nei droppa maten jeg :P
Ja jeg kom meg i seng til slutt, og med ei glovarm frøken godt i armkroken, alt for varmt soverom og et vondt bekken skal jeg ikke påstå at natta har hvert super haha men foreløpig ser dagen i dag ut til å bli fin da :)

Takk og så håper jeg dere får en kjempe fin dag ♡

Hva er dagen plan hos dere da?

Nei droppa maten jeg :p
Ja jeg kom meg i seng til slutt, og med ei glovarm frøken godt i armkroken, alt for varmt soverom og et vondt bekken skal jeg ikke påstå at natta har hvert super haha men foreløpig ser dagen i dag ut til å bli fin da :)

Takk og så håper jeg dere får en kjempe fin dag ♡

Hva er dagen plan hos dere da?

Hehe, hørtes ikke noe særlig ut nei. Da vil jeg påstå min var bedre;)

Det gjør vi nok vettu. Vi skal i barnehagen et par timer iallefall.
Ellers avgårde kjøpe noen gaver. Henge opp 2 bilder til. Ser jeg må vaske badet etc.

Hehe, hørtes ikke noe særlig ut nei. Da vil jeg påstå min var bedre;)

Det gjør vi nok vettu. Vi skal i barnehagen et par timer iallefall.
Ellers avgårde kjøpe noen gaver. Henge opp 2 bilder til. Ser jeg må vaske badet etc.

Men jeg kan jo ligge her å sløve litt sånn som jeg har gjort siden frøkna gikk til skolen hehe

Har litt å gjøre i dag dere da :) Her vaska frøkna badet for meg i går så slipper å tenke på det denne uka ♡

Men jeg kan jo ligge her å sløve litt sånn som jeg har gjort siden frøkna gikk til skolen hehe

Har litt å gjøre i dag dere da :) Her vaska frøkna badet for meg i går så slipper å tenke på det denne uka ♡

Det er digg da. Får du hentet deg litt inn igjen gjerne.

Ja, det har vi. :) Er bursdag her i helgen, storebror(bonus) fyller. Så skal ut å handle noe til han. Mams har overført penger så kjøpe fra de og fra oss.

Det er digg da. Får du hentet deg litt inn igjen gjerne.

Ja, det har vi. :) Er bursdag her i helgen, storebror(bonus) fyller. Så skal ut å handle noe til han. Mams har overført penger så kjøpe fra de og fra oss.

Ja lade opp litt så jeg kan titte på litt babyklær mens frøkna danser i kveld :P Vi får ikke se på mens de danser og hun vil helst gå opp alene, så da får jeg henge på senteret så lenge :P

Ja da må det handles :) Gøy å handle gaver da :D

Ja lade opp litt så jeg kan titte på litt babyklær mens frøkna danser i kveld :p Vi får ikke se på mens de danser og hun vil helst gå opp alene, så da får jeg henge på senteret så lenge :p

Ja da må det handles :) Gøy å handle gaver da :D

Åh, hun går på dans??:) Så stas. 1 gang i uken? Hva dans er det da?:)

Jada, det er det. Men ønsker seg jo bare dyre ting og spesielle ting. Nøye skrevet ønskeliste:P haha

Back
Topp