Skravletråd :)

Helt enig. Katalog er ikke noe særlig.
Da må du henge opp:D
Her skal jeg også få bilder av guttungen opp. Må bare forstørre først. Meste av det skal være oppe da. Oppover i trapp og loft. Soverommet vårt. Og der er jo ikke klart enda.

Ja jeg må nesten det, men så har jeg litt problemer med å bestemme meg så finner ikke ut hva jeg skal ha hvor :P så tenker jeg at nå kan jeg kanskje vente til lillebror kommer og ha et stort bilde av de to sammen på veggen. Jeg har jo en hel vegg (den er ikke så stor da :P ) uten noe på som er bak tv og der har jeg litt lyst på et stort bilde hvertfall...

Det kan være en fordel at dere er ferdige med andre ting før du henger opp bildene ja haha

Ble inspirert til å legge ut litt bilder av mitt hjem også :) Kan være kjekt å få litt inspirasjon fra hverandre :)

90_1480780201_xl.jpg 90_-150282996_xl.jpg 90_2012601165_xl.jpg 1811408-8-1383780374276.jpg 1425503523101.jpg 1425503552803.jpg 1425503568908.jpg 1425503584790.jpg 1425503601209.jpg 1425503630318.jpg 1425503666218.jpg

Enkelt og godt det da:D
Men utover at du ikke liker fisk, er den nye jobben grei?:)
Haha :) Ja, trives ganske godt. Er jo bare praksislass gjennom nav nå, men håper de etterhvert vil gi meg en fast ansettelse :)

Jeg trur nesten det, så får mamma strikke gensere te ungene for jeg fikk av farmoren te frøkna til jul og vi må jo ha like gensere haha
Åhhh, det er jo så fint <3<3
Jeg hadde samme som guttungen når han var litt mindre. :D Jeg foreslo mannen kunne ha det og, men det var ikke så poppis gitt:P

Badekaret er det beste med hele huset :p og walk-in-garderoben min <3

Det er nok digg ja!!:D
Vi skal få nytt bad oppe. Og da skal vi ha badekar. Hurra. Gleder meg:D Håpe det ikke tar så jævlig lang tid...De holder på med arken der oppe enda. Mye venting. Venter på vinduer nå.

Haha :) Ja, trives ganske godt. Er jo bare praksislass gjennom nav nå, men håper de etterhvert vil gi meg en fast ansettelse :)
Så bra du trives. Det er jo viktig.
Det håper jeg:D
Jeg har 100% fast og er veldig happy med det altså!

Men da er det nok verdt å vente på :)

Ja man får vel være litt fornuftig, men syntes mamma kunne informert meg om at hu og mormor skulle betale vognen så kan det hende det hadde blitt emmaljunga. for fant en som var fin men dyrere haha :p Neida vognen er veldig fin men jeg får ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha mariusteppe i blått eller grått, hva passer best til brunt tru?
Blått passer best

Åhhh, det er jo så fint <3<3
Jeg hadde samme som guttungen når han var litt mindre. :D Jeg foreslo mannen kunne ha det og, men det var ikke så poppis gitt:P

Det syntes jeg var kjipt av han :P Frøkna syntes det er gøy at vi har like klær og hu elsker ull så hu går med glede med på at vi skal ha mariusgensere hele gjengen haha

Det er nok digg ja!!:D
Vi skal få nytt bad oppe. Og da skal vi ha badekar. Hurra. Gleder meg:D Håpe det ikke tar så jævlig lang tid...De holder på med arken der oppe enda. Mye venting. Venter på vinduer nå.
Det blir digg :D Badekar er fantastisk <3

Så bra du trives. Det er jo viktig.
Det håper jeg:D
Jeg har 100% fast og er veldig happy med det altså!
Krysser fingrene for det altså :) Får vel bare vente å se hva de bestemmer seg for :)

Back
Topp