Skravletråd :)

Aldri hørt om musliboller??? De hørtes sunne ut?!:p

Hehe ja...de er i grunn det.
Eller kunne vært enda sunnere da for jeg har rosiner og tørka frukt i.
Guttungen spiser de og så det er greit. Storebror på 12år var dog ikke like begeisret. Dette er ikke boller sa han, haha:P

Hihi...takk:D ja, håper jeg klarer den siste også!
Skal shoppe litt klær til meg selv tenkte jeg:D mangler et par bukser og litt undertøy..

Det gjør du nok;) Selv om det såklart alltid er vanskligst da.

Ohh, undertøy skulle jeg hatt litt nytt av selv...Eller vel ikke truser, men noen freshe bher gjerne.

Hehe ja...de er i grunn det.
Eller kunne vært enda sunnere da for jeg har rosiner og tørka frukt i.
Guttungen spiser de og så det er greit. Storebror på 12år var dog ikke like begeisret. Dette er ikke boller sa han, haha:P
Haha...følte han seg lurt?!:p
Hørtes spennende ut da!

Haha...følte han seg lurt?!:p
Hørtes spennende ut da!

Ja, jeg tror det. Haha.
Jeg foreslo jeg kunne bake de til bursdagen hans. Han fyller 12år på lør og vi skal ha selskap søn.
Han bare, kan du ikke heller bake vanlige boller:P

Det gjør du nok;) Selv om det såklart alltid er vanskligst da.

Ohh, undertøy skulle jeg hatt litt nytt av selv...Eller vel ikke truser, men noen freshe bher gjerne.
Jepp, den siste kiloen er en hard nøtt:p
Hater å kjøpe bh så skulle absolutt ha funnet noen nye:rolleyes: kjedelig med denne prøvingen!

Ja, jeg tror det. Haha.
Jeg foreslo jeg kunne bake de til bursdagen hans. Han fyller 12år på lør og vi skal ha selskap søn.
Han bare, kan du ikke heller bake vanlige boller:P
Hva, så frekk han er?!:oops::p
Hihi...rart med det man er vant til!

Jepp, den siste kiloen er en hard nøtt:p
Hater å kjøpe bh så skulle absolutt ha funnet noen nye:rolleyes: kjedelig med denne prøvingen!

Ja, glad det ikke er meg som skal ned:P Men du klarer det;)
Jeg har tidvis hatt motsatt problem...Prøve gå opp et par kg.
Ja, fysj helt enig. Hvor pleier du handle bher da? Hm og slike type butikk eller undertøysbutikker?
Mannen hadde jo fortjent jeg kjøpte noen nye og....Må være dritalei de jeg har:P haha

Back
Topp