Skravletråd :)

Hihi, så på du også ja?
I dag var det litt kjedeligere syns jeg da,siden det var ute...Men ble fint da, for all de. Genial den løsningen med planter på veggen.

Jeg ville ikke hatt de, for de kan bestemme litt for mye. Hadde hatt angst for at det ikke ble som jeg ville:P

Vi tok d opp for Sambo så på et bilprogram, men vi ser d nå. Drømmer om sånn vegghage!! Og den trappen! Wow, den var skikkelig lekker! Enn at d var en utetrapp?

D tror jeg ikke er noe problem, bare å si hva du absolutt ikke liker d. I verste fall så kan jo ting som oftest endres ganske lett av d som blir "dristig". ;)

Har aldri sett det jeg. Betaler de opppussing?

Åh, d må du begynne med! Går på Tv2. Husker ikke hvilken sesong som går nå.

Man må betale selv, men da kan du si at du ønsker å få pusset opp kjøkkenet og at du har type 70.000 kr i budsjett. Så tar de d fra d, sånn som jeg har forstått det :)

Vi tok d opp for Sambo så på et bilprogram, men vi ser d nå. Drømmer om sånn vegghage!! Og den trappen! Wow, den var skikkelig lekker! Enn at d var en utetrapp?

D tror jeg ikke er noe problem, bare å si hva du absolutt ikke liker d. I verste fall så kan jo ting som oftest endres ganske lett av d som blir "dristig". ;)

Den trappen likte vi godt også.Kunne man jo lett hatt inne også tenker jeg.
Joda, det er sant. Men de bestemmer mye for deg har jeg hørt. Og man kan si hva man overhode ikke liker, men det gjorde hun i forrige epsiode...likevel fikk de en veldig farget vegg. Hun likte det likevel da, men hadde sagt hun ikke ville ha sterke farger.

Åh, d må du begynne med! Går på Tv2. Husker ikke hvilken sesong som går nå.

Man må betale selv, men da kan du si at du ønsker å få pusset opp kjøkkenet og at du har type 70.000 kr i budsjett. Så tar de d fra d, sånn som jeg har forstått det :)
Tror det er sånn ja. Må betale materialer selv, så tar de arbeidet. Så er nok litt å spare.

Takk:D
Planen er å få en unge på skolen og to i barnehagen, trene, shopping, i butikken og hente barn igjen:D
Du da?

Har ordna storesøster til barnehagen, alltid stas når mamman kan flette håret og sånt.

Pakka ytterklær som skal i barnehagen. Mer eller mindre piska mannen ut av senga.

Nå ligger jeg i senga og ser Viaplay, sovner ikke igjen uansett på en stund nå. Tenkte å få med meg innslaget om fødsel og smertelindring på
God morgen Norge men rakk d ikke. Har heldigvis sumo så får vente til d blir lagt ut :)

Har ordna storesøster til barnehagen, alltid stas når mamman kan flette håret og sånt.

Pakka ytterklær som skal i barnehagen. Mer eller mindre piska mannen ut av senga.

Nå ligger jeg i senga og ser Viaplay, sovner ikke igjen uansett på en stund nå. Tenkte å få med meg innslaget om fødsel og smertelindring på
God morgen Norge men rakk d ikke. Har heldigvis sumo så får vente til d blir lagt ut :)
Klart det er stas med mamma som fikser håret:D husker det selv fra jeg var liten:)
Håper du får deg en dupp etterhvert! Så deilig å kunne gå å legge seg igjen:D

Eller så går det jo i reprise etter klokka 10 ;)

Back
Topp