Fornøyd med buksen?Endelig fått hentet pakken fra Nelly![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med buksen?Endelig fått hentet pakken fra Nelly![]()
Ahh, bahh!! Typisk daDet som er surt også er jo at de på jobben min skal se den i dag... men jeg takket nei siden jeg skulle gå med venninden minOg de bestilte billetter i går.... og nå er det ikke plass med de.
Oh yeahh!! Satt som et skuddFornøyd med buksen?![]()
God ettermiddagGod morgen jenter
Planer for dagen i dag da? Skulle egentlig på kino i kveld, men har ikke hørt noe mer fra hun jeg skulle på kino medså nå vet jeg rett og slett ikke hva som skjer.
Heldige du som får lukte på babyI dag skal jeg på baby besøkdu da ?
Hmmm...en deffekt kengu!!??Ehm jeg tror kengu har begynt å få gikt, siden hun ikke er så spretten lenger..
Ble ikke noe kinoGod ettermiddag
Her er det jobb fram til kl 20..
Håper kinoen ordner seg![]()
Høres jo strålende utOh yeahh!! Satt som et skuddDen så veldig liten ut, så var redd jeg ikke skulle få den på haha
Så dumt daBle ikke noe kinovar med poden på svømmekurs i stede
![]()
Gleder meg til jeg kan innta sofaen selvSnart tid for hjem og kveldsmat her![]()
Fikk melding ganske seint om at datteren var syk.. Jada, koser meg alltid med podenSå dumt dafikk du ikke tak i henne?
Håper du fikk koset deg på svømming isteden![]()
Bra det ble en vellykket ettermiddag allikevelFikk melding ganske seint om at datteren var syk.. Jada, koser meg alltid med poden![]()
Ja, ser den. Hva har hun fått i seg liksom![]()
Gleder meg til jeg kan innta sofaen selv![]()
Haha ja det hadde blitt sånn
Men jeg er vist god til å lytte da heldigvis siden jeg prater så lite hehe
Eeeeelsker Tid for Hjem!!!
Vi drømmer om å ha dem her ho oss![]()
Har aldri sett det jeg. Betaler de opppussing?Eeeeelsker Tid for Hjem!!!
Vi drømmer om å ha dem her ho oss![]()