Skravletråd :)

Ja det er det, men det er jo en fordel at den man prater med ikke er like pratsom som deg vist du prater masse for da slipper du å slite med å få sagt noe haha
Haha, godt poeng. Er morsomt det der...For jeg er veldig pratsom og utadvendt, men i familiesammenkomster virker det nesten ikke sånn...for der blir jeg utkonkurrert av et par andre..:P

God kveld på dere jenter!!:D

Her fant vi drømmebordet i dag, yayy!! 8 ukers leveringstid, buhu..men men...
Ellers fant jeg en dritstilig klokke:D

Snart kvelds og film her nå:)

Ikke legg deg PÅ guttungen daaa:p
Fysj...man blir jo våt i regn da:oops: og kald...og ekkel....
Hahaha...Lol. Iallverden der må det ha godt litt eller veldig fort når jeg skrev...Jeezz...Jaja:P
Jeg la meg hedigvis ikke oppå, men ved siden av:P hahaha

Ja, helt enig med deg...men han er rar der:P

Vært sånn i 2 ukers tid, har kjøpt magnesium tilskudd nå så håper det hjelper
Huff, stakkar deg...Må jo være helt zombie du da...2 uker er jo lenge å gå sånn egentlig...
Håpe det hjelper deg. Lykke til. :)

Var vell fordi vi så 4-stjerners middag her en dag. Og da laget hun ene milkshake. Poden lurte fælt på hva det var, og da sa jeg vi skulle lage det på mandag. Og det glemmer ikke han vettu :p hehe
Nei, selvsagt glemmer han ikke det:D Skjønner han godt jeg:D
Og er jo ikke noe galt med dessert en hvilken som helst dag egentlig.
Ble faktisk dessert her i dag og:P

Så deilig å ha eit barn som heller vil ha frukt enn godis! Håpar mine blir slik, sjølv om alt av gener osv går i mot det! :P Helsing mammaen som burde vore med i anonyme godisholikarar :P
Hoho....jo, det er veldig deilig:D men fatter ikke hvordan det kunne skje:P
Både storebror og lillebror elsker snop! Samme gjør jeg og mannen:P

Eldste her er ikke noe glad i snop hu heller. Kan spise en hel pose potetgull, men velger heller frukt. Ender alltid med at jeg spiser lørdahsgodtet hennes! :p
Hihi...jeg spiser også snopet hans:P
Godt det er flere med "unormale" barn;)

Få se bilde daaa!!:D
Skal få tatt bilde av klokken når den har kommet opp på veggen.
Og bordet har jeg ikke bilde av, for det finnes ikke på siden dems. Er noe de hadde funnet på noe messe. Så der må du vente 8uker:P

Hahaha...Lol. Iallverden der må det ha godt litt eller veldig fort når jeg skrev...Jeezz...Jaja:P
Jeg la meg hedigvis ikke oppå, men ved siden av:P hahaha

Ja, helt enig med deg...men han er rar der:P
Haha:P godt det gikk bra! Ble litt bekymret et øyeblikk:P

Her prøver vi ha fisk 2 ganger i uken. Blir ofte de samme fiskerettene da.
Fiskekaker
Fiskeboller.
Hjemmelaget fiskegrateng.
Stekt sei.
Kokt torsk.
Fish tikka.
Ovnsbakt laks.
De jeg kom på i farten som vi har ofte.

Joda, var ikke så gale. Men er nok ikke min favoritt blant fiskerettene, og når mannen ikke spiser det blir det ikke til:)
Jeg jobber i en fiskebedrift nå, men de har fortsatt ikke funnet ut at jeg ikke spiser fisk :P

Back
Topp