Du ekke noe bedre duSkal la være å kommentere den der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ekke noe bedre duSkal la være å kommentere den der![]()
Håpe på det da. Hva jobb ønsker du da?Jeg går for tiden på avklaring, og kun praksisplass så ikke mye penger der akkurat
Målet er å komme ut i egen jobb i løpet av året.
Ønsker helst en kontor-/sekretærjobb, men er åpen for mye annetHåpe på det da. Hva jobb ønsker du da?
Her er det kun litt ekstravakter.
OkeiØnsker helst en kontor-/sekretærjobb, men er åpen for mye annet![]()
Satser på detOkeiHåpe du finner noe du trives godt med og som fungerer
![]()
Mhm, det er veldig viktig!! Og det bruker jo alltid ordne seg, om ikke til det beste...så kanskje til det nest beste...Satser på detMå bare tenke at alt ordner seg. Er så mye annet som alltid går galt så må bare prøve tenke positivt
![]()
Trenger at noe ordner segMhm, det er veldig viktig!! Og det bruker jo alltid ordne seg, om ikke til det beste...så kanskje til det nest beste...![]()
StrålendeGod kveldHvordan går det?
![]()
Så herligStrålendeendelig fått flytta så nå går dagene til å komme i orden
![]()
TakkSå herligGratulerer med flyttingen
![]()
Trenger at noe ordner segVært litt for mye dårlige nyheter siste tiden
Blir så deilig når du er helt ferdigTakker litt umotiverende når jeg ser alle eskene, men det kommer seg
![]()
Han har vært på sykehuset. De fant ikke helt ut hva det var utenom at blodprosenten var farlig lav. Nå skal det taes masse ekstra undersøkelser og legene sa i går at den største mistanken de har er kreft..Ikke fått med meg alt...Din far var syk, var det så? Hvordan går det med han? Hva annet har skjedd? :/
Håpe det snur og dere får mer positivt
Men jeg finner sengen her...vi snakkes. Natta![]()
Så bra det blir!! gleder meg til å se det "live"
Nice
Så bra det blir!! gleder meg til å se det "live"![]()
Ja det er dødskultNiceJeg har walk-in. Favorittrommet mitt i hele huset
![]()
hahaha ja tror ikke du har plass til det der dere flytter inn nåJa det er dødskult
Haha walk in blir neste hus![]()