Ligger rett utJa det var en kjempefin dag![]()
Håper du nyter kvelden på sofaen nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger rett utJa det var en kjempefin dag![]()
Håper du nyter kvelden på sofaen nå![]()
hurra!!!! (øøø det var rart å juble for) men like vel! HURRA for TRYeppEr på cd5 nå
![]()
God bedring til pappan dinSett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag
Sett TV, trent litt, laget mat, skrevet handleliste.
Fikk telefon tidlig i dag om at pappa er på sykehus så vært litt bekymret og nedfor og bare holdt meg hjemme i dag
Hva slags kurs skal du på?Forbereder meg til kurs i morgen
Mye å lese, tørt og kjedelig
Hva gjør du?
hihihurra!!!! (øøø det var rart å juble for) men like vel! HURRA for TRhahahahaha
God bedring til pappan din![]()
Tusen takk <3Huffda.. Håper det går bra med pappan din!![]()
huff. ja de kunne du godt latt være å ha da...hihiJublet jeg også
Men for noen smerter!!!
Absolutthuff. ja de kunne du godt latt være å ha da...
Men det er bra at syklusen din er i gang igjen!
Kurs i nødnettHva slags kurs skal du på?
hahaha HAPPY B.DAY kjære! Vet du når IKM er?AbsoluttHåper den er normal denne gangen. I såfall har mannen bursdag 1 dag etter ikm
![]()
Før denne tullesyklusen har de alltid vært på 29-31 dager, så har satt 16/03 som foreløpig ikm-dato. Da er syklus 30 dager *håååper bare det går slik som jeg vil det skal gåhahaha HAPPY B.DAY kjære! Vet du når IKM er?
må jeg vente såååååååå lenge på at du skal finne ut av det!!Før denne tullesyklusen har de alltid vært på 29-31 dager, så har satt 16/03 som foreløpig ikm-dato. Da er syklus 30 dager *håååper bare det går slik som jeg vil det skal gå![]()
Vi får vel først se hva el-tester og temping kommer fram til, og ikke minst hva gyn siermå jeg vente såååååååå lenge på at du skal finne ut av det!!
Er kjempe spendt jeg nå!
Under en uke til25.februar er det![]()
God morgen jenter
Håper alle får en flott dag!
God morgen til dereGod morgen![]()
![]()