Skravletråd :)

Hei hei :)
Ja ligger å lader opp til ettermiddagsvakt i dag ;)
Hva har dere bakt? Hva skal dere I dag da?
Aha, det skal jeg i dag også. Begynner 14.30:P
Kjører guttungen ned til farmoren og farfaren. Så er han der til han skal legge seg. Får mannen jobbet på huset etter jobb.

Aha, det skal jeg i dag også. Begynner 14.30:P
Kjører guttungen ned til farmoren og farfaren. Så er han der til han skal legge seg. Får mannen jobbet på huset etter jobb.

Oj da begynner jeg seinere enn deg for jeg starter kl 14.45 :P Det hørtes ut som en fin plan, her er tanta te frøkna barnevakt i dag hehe Går det stadig fremover på huset eller? og rammen din er ferdig malt eller?

Ja jeg syntes det kan være greit, holder med en i magen og ei på 8 år om ikke jeg skal finne meg ei på 16 år liksom haha :p

Haha, kan finne deg ei på 18 i stedet. Russ og greier ;) Da får du sikkert en litt mer uforutsigbar hverdag.
Neida, men jeg har to venninner som har hatt problemer med å finne ordentlige menn. De har gitt opp flere ganger. Og nå er faktisk begge i lykkelige forhold. De har hatt samme problemet med at de faller for menn som ikke vil ha et forhold. De som bare vil leke noen mnd før de går videre. Men det fantes visst riktige menn for de der ute også, så ikke gi opp!

Oj da begynner jeg seinere enn deg for jeg starter kl 14.45 :p Det hørtes ut som en fin plan, her er tanta te frøkna barnevakt i dag hehe Går det stadig fremover på huset eller? og rammen din er ferdig malt eller?
Jada, blir bra det. Han elsker være med de så. Gråter av glede når han ser farmoren og gråter og er lei seg når han må si hade:P

Mhm, den er malt. Ble bra. ;) Skal vise, må bare få solma meg til å ta bilde. :P
Det går fremover ja. Nå er det 2 menn her som jobber på loftet. De bygger ark oppe. Arealet blir økt og skråtak på ene siden vekke. Blir nytt soverom og bad. Mannen styrer på i stuen. Fått malt alle veggene i den nye stua likt som de andre nå og gulvet der er klart. Listing og flikkearbeid igjen.

Haha, kan finne deg ei på 18 i stedet. Russ og greier ;) Da får du sikkert en litt mer uforutsigbar hverdag.
Neida, men jeg har to venninner som har hatt problemer med å finne ordentlige menn. De har gitt opp flere ganger. Og nå er faktisk begge i lykkelige forhold. De har hatt samme problemet med at de faller for menn som ikke vil ha et forhold. De som bare vil leke noen mnd før de går videre. Men det fantes visst riktige menn for de der ute også, så ikke gi opp!

Ja en russ hadde hvert noe å hatt i hus haha :P nei gud nå kjente jeg at jeg ble litt sliten bare av tanken :P ja de sier at det er en for alle, men jeg må si jeg er litt skeptisk og har virkelig brent meg så det blir igjen lenge til jeg lar noen komme inn i livet mitt tenker jeg...

Jada, blir bra det. Han elsker være med de så. Gråter av glede når han ser farmoren og gråter og er lei seg når han må si hade:P

Mhm, den er malt. Ble bra. ;) Skal vise, må bare få solma meg til å ta bilde. :P
Det går fremover ja. Nå er det 2 menn her som jobber på loftet. De bygger ark oppe. Arealet blir økt og skråtak på ene siden vekke. Blir nytt soverom og bad. Mannen styrer på i stuen. Fått malt alle veggene i den nye stua likt som de andre nå og gulvet der er klart. Listing og flikkearbeid igjen.

Oj der går det jaggu unna :) Men blir jo bra da :) det er gøy når de setter så pris på å få være med besteforeldre :)

Ja en russ hadde hvert noe å hatt i hus haha :p nei gud nå kjente jeg at jeg ble litt sliten bare av tanken :p ja de sier at det er en for alle, men jeg må si jeg er litt skeptisk og har virkelig brent meg så det blir igjen lenge til jeg lar noen komme inn i livet mitt tenker jeg...

Skjønner det er vanskelig når du har blitt såret før. Men jeg har trua på deg. Du møter kanskje ingen i morgen, men det dukker nok opp noen for deg skal du se :)

Han har ikke en snill og flink singel bror/fetter/kamerat da? Haha :p

Og jeg tror faktisk alle kompisene hans er opptatt og....Eller neeei, en er ledig...men han er noget spesiell og overhode ikke handy:P haha
Fettere er også opptatt:P

Skjønner det er vanskelig når du har blitt såret før. Men jeg har trua på deg. Du møter kanskje ingen i morgen, men det dukker nok opp noen for deg skal du se :)
Og imens kan du kose deg med katten. Den er i hvertfall trofast for evig :)

Ja katta er en grei erstatning når man ikke har en mann ;) tja vi får se, jeg har jo mange år igjen så alt er mulig hehe

Back
Topp