Huff ja..skjønner det. Har lagt rett ut du da?:/Håper virkelig det. Hater å være så syk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja..skjønner det. Har lagt rett ut du da?:/Håper virkelig det. Hater å være så syk![]()
Uff... ikke kjekt med sykdomGod kveldHer har feberen endelig kommet under 40 etter 2 døgn i "tåkeland"
Litt av hvert med andre ord, hadde jo vært greit å kjøpt det på salg igrunn.Babyklærhehehe.... og ny vårdress til storebror. Og jeg trenger nye bh-er... og så går det 600,- til fysio i uken.
Godt den har kommet under 40 da hvertfall.God kveldHer har feberen endelig kommet under 40 etter 2 døgn i "tåkeland"
Bodd i senga nærmest. På et tidspunkt nådde feberen 41,1. Da måtte jeg legges i badekaret i isvann mens mannen var på telefon med legevakten. Gikk heldigvis bra.Huff ja..skjønner det. Har lagt rett ut du da?:/
Godt den har kommet under 40 da hvertfall.
God bedring![]()
Uff... ikke kjekt med sykdomGod bedring
![]()
Oi, såpass. Blir skikkelig dårlig du da. Hatt så høy feber før og?Bodd i senga nærmest. På et tidspunkt nådde feberen 41,1. Da måtte jeg legges i badekaret i isvann mens mannen var på telefon med legevakten. Gikk heldigvis bra.
Er ikke så ofte jeg blir så syk, men når jeg først blir det så får jeg alvorlige høye temperaturer.Oi, såpass. Blir skikkelig dårlig du da. Hatt så høy feber før og?
Er ikke så ofte jeg blir så syk, men når jeg først blir det så får jeg alvorlige høye temperaturer.
Virker hvertfall slik så får håpe det fortsetter å gå nedoverÆsj! Håpe du er kvitt det værste nå da. Fortsatt god bedring![]()
Godt å høreVirker hvertfall slik så får håpe det fortsetter å gå nedover![]()
HeheheGodt å høreDa krysser jeg fingrene for det
Blir nok så syk pga. du ikke spiser fiskhaha
Hehe, neida.HeheheSikkert der det ligger. Men jeg tar mye vitaminer da
![]()
Så mye vitaminer jeg har i meg skulle jeg jo tro at jeg aldri ble sykHehe, neida.Godt du gjør det. Når du sier det...jeg er tom for zink
![]()
Så mye vitaminer jeg har i meg skulle jeg jo tro at jeg aldri ble syk![]()
Tørr ikke tenke på det engangHihi, hadde gjerne vært enda oftere syk om du ikke tok de da![]()
Så det må du bare fortsette medTørr ikke tenke på det engang![]()
Så flott du er i bedre formBodd i senga nærmest. På et tidspunkt nådde feberen 41,1. Da måtte jeg legges i badekaret i isvann mens mannen var på telefon med legevakten. Gikk heldigvis bra.