En koselig aktivitet
På plass i sofaen jeg også gitt![]()
Trives i grunn der jeg.Den er farlig god og myk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En koselig aktivitet
På plass i sofaen jeg også gitt![]()
Her spises også godteri fra igårTrives i grunn der jeg.Den er farlig god og mykMed litt brus igjen etter helga og snart ostesmørbrød. Natt på museet i bakgrunnen og netter. Fant litt for mye fint på bubbleroom.
I luftlinje da, men nei tar ikke lange tiden å gå dit.Min eldste er redd vann han...så vil ikke tvinge hamhåper det kommer seg etterhvert.. I Syden var han plutselig ikke redd
317 meter er jo overkommelig! Hehe![]()
Her spises også godteri fra igår
Vet man har handlet mye når man ikke klarer å spise opp en kveld
Nettsurf er skummelter masse fint rundt omkring altså!
Her å !! Hver dagHer spises også godteri fra igår
Vet man har handlet mye når man ikke klarer å spise opp en kveld
Nettsurf er skummelter masse fint rundt omkring altså!
Kost oss masseAhKost dere
?
Får ikke lønn før 20. jeg.... baaahhhhh!!! Og jeg har så mye jeg har lyst påHer er også lommeboka tom.... Utrolig kjedelig.
Godt eg får lønn på torsdag!
Vet jo at han ikke er redd når han koser seg i varmt vannI luftlinje da, men nei tar ikke lange tiden å gå dit.
Ah så kjedelig da, men ja det kommer seg nok etterhvett vil jeg tro.
Kjipt!Får ikke lønn før 20. jeg.... baaahhhhh!!! Og jeg har så mye jeg har lyst på![]()
Varmt vann er best, Tordde jeg skulle fryse i hjel da jeg skulle ut i det kalde og svømme..Vet jo at han ikke er redd når han koser seg i varmt vann
Men går seg nok til..
Tom lommebok og vrien mann gjør det vanskeligMhm. Det er santDigg med snop, hihi.
Veldig mye. Men lommeboka er tom og mannen sier nei![]()
Kost oss masseSpist alt for mye "drit" i helgen
haha... men jeg har litt å ta igjen etter mye kvalme og oppkast i starten av svangerskapet, så jeg har lov
Nå har jeg fått poden hjem fra pappaen, og det er alltid godt![]()
Tom lommebok og vrien mann gjør det vanskelig![]()
Haha...var det kjoler igjen?!Ja, hehe...Men han har egentlig rett...Jeg trenger ikke flere kjoler![]()
Det var et par kjoler og en genser jeg sikla påHaha...var det kjoler igjen?!
Du har god kjolesmak ihvertfall!
Godt den er under.God kveldHer har feberen endelig kommet under 40 etter 2 døgn i "tåkeland"
Håper virkelig det. Hater å være så sykGodt den er under.
Håper du kommer deg raskt nå da.
BabyklærKjipt!
Hva har du lyst på?